Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af coolio122
Hej. Jeg har lige tegnet abbonent på yousee play den store pakke med 40 point.

Jeg har et Apple TV 4K, og ville høre jer om det er nogen fordel i at få den leveret med yousee boks? Eller er det fint nok med deres yousee app?

Er billede kvaliteten den samme fra app som fra boks?
Af coolio122
Bruger kun Yousee kanaler ikke planer om andet, skal se fodbold og serier osv, så har brugt alle point ) har dog også brugt 19 point på tv2 play
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Alright, jeg spurgte fordi andre streamingtjenester, f.eks. Max eller Netflix, jo vil kræve Apple TV alligevel.

Fordelen ved YouSee-boksen er, at live-kanalerne og deres indhold er integreret lidt bedre i boksen end i appen til f.eks. Apple TV. Hvis du allerede har en Apple TV 4K, så synes jeg dog det er oplagt at køre videre med YouSee appen på den. Den kan jo også mange andre ting. Så vidt jeg ved er det samme streamingsignal, der kommer til YouSee-boksen og Apple TV. Altså med mindre du har planer om at trække kabel-tv ud fra kabel-tv-stikket i hjemmet.
Af coolio122
Jeg vil bare fortsætte køre alt igennem Apple TV , vil ikke trække kabler , fik de 40 point til 569kr månedligt, synes ikke jeg kan finde det billigere, når man ønsker sport kanaler er det nok bare den pris det koster , og sidder hellere hjemme og ser det på TV end betaler dyrt for at besøge stadiums, lige været til Rod Stewart koncert . Hold da kæft hvor irriterende , folk snakker og råber, fik intet ud af den dyre billet, det samme med biografer, nej så hellere bare betale lidt mere for TV og sidde hjemme og nyde det
Af KBW
Rasmus Larsen skrev: 19. jun 2024, 12:49 Alright, jeg spurgte fordi andre streamingtjenester, f.eks. Max eller Netflix, jo vil kræve Apple TV alligevel.

Fordelen ved YouSee-boksen er, at live-kanalerne og deres indhold er integreret lidt bedre i boksen ned i appen til f.eks. Apple TV. Hvis du allerede har en Apple TV 4K, så synes jeg dog det er oplagt at køre videre med YouSee appen på den. Den kan jo også mange andre ting. Så vidt jeg ved er det samme streamingsignal, der kommer til YouSee-boksen og Apple TV. Altså med mindre du har planer om at trække kabel-tv ud fra kabel-tv-stikket i hjemmet.
Hej Rasmus

Vil det sige at kvaliteten er bedre hvis man har kabel fra fiberindgangen hen til tv'et og slutter en Waoo- eller Yousseboks direkte til tv'et?
Af perstærk
En forudsætning for at få boksen, er, at man også har Yousee som internetudbyder, medmindre boksen er koblet på et coax-abonnement. Dvs. det er slet ikke sikkert, at boksen er relevant. :)
Af Spoxy
Så vidt jeg lige kan regne ud, betaler du 270 kr. for TV2 Play (19 point ud af 40).
TV2 Play favorit + sport uden reklamer koster 249 direkte hos TV2.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
KBW skrev: 19. jun 2024, 21:28
Rasmus Larsen skrev: 19. jun 2024, 12:49 Alright, jeg spurgte fordi andre streamingtjenester, f.eks. Max eller Netflix, jo vil kræve Apple TV alligevel.

Fordelen ved YouSee-boksen er, at live-kanalerne og deres indhold er integreret lidt bedre i boksen ned i appen til f.eks. Apple TV. Hvis du allerede har en Apple TV 4K, så synes jeg dog det er oplagt at køre videre med YouSee appen på den. Den kan jo også mange andre ting. Så vidt jeg ved er det samme streamingsignal, der kommer til YouSee-boksen og Apple TV. Altså med mindre du har planer om at trække kabel-tv ud fra kabel-tv-stikket i hjemmet.
Hej Rasmus

Vil det sige at kvaliteten er bedre hvis man har kabel fra fiberindgangen hen til tv'et og slutter en Waoo- eller Yousseboks direkte til tv'et?
Jeg tænkte konkret på coax – det gamle antennekabel.
Af coolio122
Spoxy skrev: 20. jun 2024, 12:08 Så vidt jeg lige kan regne ud, betaler du 270 kr. for TV2 Play (19 point ud af 40).
TV2 Play favorit + sport uden reklamer koster 249 direkte hos TV2.
Ja har købt tv2 play for 19 point , og så alle kanaler der viser sport, vil gerne kunne se superligaen og premier league , ved godt det kan virke dyrt, men for mig er det pengene værd, bruger ikke rigtigt penge på andre ting , bil hus etc
Af coolio122
Hvis jeg købte det igennem tv2, ville pakken koste 249kr, og skal så købe de resterende kanaler hos yousee , de koster 399kr. Samlet 648kr….. køber jeg det samlet hos yousee koster det 569kr, derfor