Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af martin.møller
Jeg har standard plus for at slippe for reklamer, men oplever gang på gang, at der bliver vist reklamer før et afsnit i en tv serie. Andre der oplever det samme?
Af jkn789
ja det gør alle streaming tjenester
Brugeravatar
Af Naiera
Det gør de da så absolut ikke alle. Heldigvis da. Og dem der gør begrænser sig da vist også til trailers for deres andre film og serier.
Af steadi
Ser SkyShowTime gennem Apple TV, og på en eller anden måde har app'en formået at blande "I gang med"-køen sammen på tværs af brugere. Vi har kun to brugere (Voksen og Barn) og forleden var der kun børneting på voksen-brugeren. I dag har jeg trods alt igen adgang til hvad jeg ser, men så blot plus børnetingene...
Af jkn789
prøv at logge ud og ind igen,
og tjek om app skal opdateres, og ellers til sidst tage strømmen fra Apple tv og genstart.
Af steadi
jkn789 skrev: 3. jun 2024, 13:26 prøv at logge ud og ind igen,
og tjek om app skal opdateres, og ellers til sidst tage strømmen fra Apple tv og genstart.
Ingen af forslagene har virket, desværre. Derimod er det nærmere eskaleret :D

Pludselig er “du ser”-listen på både voksen- og barne-brugeren den samme. Samtidig fik jeg slettet min “kø-liste”, og da jeg har fyldt den op igen, så kan også den ses under børne-brugeren.

Forvirringen er stor.
Af JornH
Ved ikke om det hører hjemme her, men i december kommer The Jackel på Skyshowtime, ser frem til det selv om der er længe til!
Af JornH
Husker ikke hvor men før vist en serie med Sjakalen, men er vist en anden, ham som blev kaldt Carlos, han er fængslet men lever vist endnu. Men Digitalt. TV er tidlig ude med nyt.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det er rigtigt, der var en serie med en der hed Carlos, men den der kommer er en serie udgave af den oprindelige film fra 1973, husker en lille ting fra den film, hvor han udgiver sig for en Dansker fra Silkeborg ved at stjæle hans pas.
Af JornH
Ja, jeg har for mange år siden læst bogen der kom før den film, har stadig bogen, men læser sjældent bøger mere, men husker slet ikke fra bog og film, der skulle være en kvindelig agent på jagt efter ham… nå nok om det må vente. :)
Af JornH
Btw, lidt offtopic kan man på Blockboster leje alle 3 film, to film om den sjakal den nye serie vedr. om en lang film om Carlos the jackal. Jeg har set dem alle før.
Af steadi
Der er nærmere tale om, at Sky piggybacker på Amazons infrastruktur, som jeg forstår aftalen.

Tror det svarer til at abonnere på en tjeneste gennem Apple TV, blot i stedet gennem Prime Video.

Aftalen blev først annonceret i juni.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21