Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FrankieBoy80
#351712
Man kunne håbe at de på et tidspunkt får alle sæsoner af deres serier, når de aftaler så udløber, kan se at Prime og Viaplay har nogle af deres serier.
Af kabri
#351768
Det virker næsten som om at skyshowtime ikke engang gider. Hvor er alt de fantastiske film og serier fra deres gemmer?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#351789
Falsk alarm siger SkyShowtime:

"Currently, an inaccurate expiry notice is displayed next to a number of titles on our platform - we apologise for any inconvenience caused. We continue to bring the best entertainment from the world’s greatest studios and storytellers to our customers, offering thousands of hours of entertainment for the whole family, plus a host of new SkyShowtime Originals and Exclusives to look forward to in the coming months."
Af steadi
#355021
Har gjort brug af 39 kr/måneden tilbuddet, og er indtil videre fint tilfreds med Skyshowtime. Billedkvaliteten virker generelt ret høj, også selvom der ikke er 4K.

Deres katalog virker dog rimeligt begrænset, i hvert fald synes jeg, at de samme film og serier er at finde i mange kategorier.

Men, mine spørgsmål er egentlig;

Andre der oplever, at danske undertekster er forsinket? Ikke mange sekunder, men nok til, at jeg er skiftet til deres engelske cc-tekst.

Jeg oplevede “hakkende” billede i fx den nye Jurassic World film?
Brugeravatar
Af Naiera
#355022
SkyShowtime skifter ikke automatisk frekvens på Apple TV, ligesom næsten alle andre streaming-tjenester. I hvert fald blandt "de store". Det kan være forklaringen på hakkeri i Jurassic World-filmen.
Af steadi
#355023
Ah ja, det kunne meget vel være manglende match af frekvens. I det mindste ødelægger det i dette tilfælde ikke en glimrende film 😃😅
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19