Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#349359
Der må være en fejl i labels. 5 er HDMI ind- og udgange.

Nu kan jeg se, at du har hapset mit billede og leget i Photoshop. Jeg vil bede dig om ikke at bruge det andre steder, dvs. der er ikke givet samtykke til, at du kan publicere det i andre sammenhænge såsom andre fora. Jeg har fjernet billedet for nu, da mit eget også kun var lagt op midlertidigt.
Brugeravatar
Af Millemis
#349362
Så nyd det så længe du har det ;-)
Mon ikke du kan få tøjlet de 28’ere, så de ikke er for dominerende.
Det er jo trods alt den kombination, som B&O ofte laver demoerne med.
Det burde være muligt.
#349364
Så vidt jeg kan se kan jeg ikke styre bassen separat ud over at jeg kan koble baskontrol fra, så den ikke bruger baghøjttalerne som Sub. Det er kun dæmpningen af hele højttaleren og så bassen generelt man styrer. Og så kan man justere på elementer af lydbilledet såsom højde, bredde mv.

Man skulle jo mene at reguleringen ellers ville være styret af kalibreringen vha målemikrofonen. Jeg har en hotline ift opfølgende spørgsmål hos B&O, som måske kommer i brug, men som udgangspunkt er det jo soundbar alene der er i fokus.
#349366
Fordi jeg har et “rigtig” job at passe. Det her er for sjov

Nu ved I jo ikke nødvendigvis hvor lang tid jeg bruger på de øvrige anmeldelser, da jeg ikke altid melder ud at grejet er modtaget
  • 1
  • 300
  • 301
  • 302
  • 303
  • 304
  • 326