Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beckham
#347517
steadi skrev: 25. nov 2022, 13:25 Jeg tør ikke håbe på, at de vil prismatche en udsolgt forhandler, men det kan da ikke skade at prøve :D
Ofte står det i deres betingelser at varen skal være på lager der hvor de prismatcher.
Af steadi
#347523
Beckham skrev: 25. nov 2022, 19:56
steadi skrev: 25. nov 2022, 13:25 Jeg tør ikke håbe på, at de vil prismatche en udsolgt forhandler, men det kan da ikke skade at prøve :D
Ofte står det i deres betingelser at varen skal være på lager der hvor de prismatcher.
Elgiganten ser alligevel ikke ud til længere at sælge C1, så spørgsmålet er ikke længere relevant, oh well :)
Af steadi
#347710
Hvad ville en god nypris være for LG C1 og en Sonos Beam gen 2, hvis det skal forhandles? Skal snakke med en sælger i morgen, og overvejer hvad min max pris er/bør være.

C1’eren har jo lige været meget langt nede på tilbud, men tænker ikke jeg kan snige mig derned, men måske tæt på.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#347723
65" LG C1 har været ned i 7.999 kroner en enkelt gang og 8.888 kroner flere gange. Man kan jo håbe de vil sælge til en god pris for nu hvor den er udgået. Beam Gen 2 har været nede i omkring 3000 kroner, men der er jo sjældent tilbud på Sonos. Så vel ikke urealistisk at gå efter ca. 11-12.000 kroner.
Af steadi
#347724
Butikkens egen pris for C1'eren i 65" er 11499, men med tanke på, at Sonos sjældent er på tilbud, så var min ide egentlig kun at gå efter rabat på tv'et, og så acceptere fuld pris for soundbaren. Dvs. en samlet pris på 12.000, så vil tv'et være til de 8.000. Jeg prøver 11 og ser hvad der sker :)

Jeg har egentlig ikke gjort mig de store overvejelser om valget af soundbar. Vores tv-del af stuen er relativ lille, så derfor tænkte jeg, at Sonos' mindre soundbar var tilstrækkelig (i hvert fald i første omgang). Jeg kan vel koble fjernbetjeningen til Apple TV til også at styre Sonos'en?
Af steadi
#347726
Okay. Det er forhåbentlig mere stabilt på LG end vores nuværende Samsung. Vi har i hvert fald opgivet at anvende det (men det kan også være vores JVC soundbar, som er årsagen)
Af steadi
#347727
Muligvis et dumt spørgsmål, men C1'erens produktnavn på butikkens hjemmeside er OLED65C15 og de skriver selv C15 65" - andre steder i teksten skriver de dog LG C1.

Jeg kan ikke se, at C15 på nogen måde skulle eksistere - så det er vel en tastefejl?
Senest rettet af steadi 30. nov 2022, 09:58, rettet i alt 1 gang.
Af steadi
#347729
Ah, jeg havde ikke bemærket, at det er med hvid bagside. Selvom det skal op og hænge, så ville jeg nok foretrække sort bagside.

Tusind tak for hjælpen.

Edit: Sælgeren havde ikke lige varslet inden snakken, at butikken ikke modtog yderligere C1'ere.

Men til gengæld havde de jo masser af andre modeller og jeg skulle også være obs på både burn-in og genskin ift. OLED... ::l
Af steadi
#347734
Det er åbenbart for lang tid siden, at jeg har haft med sælgere at gøre :D

Hvis vi snakker LG's OLED-serier, er det så C2'eren, som må regnes for C1'eren afløser eller er der en anden model? Så får jeg sat Pricerunner op.
  • 1
  • 181
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 192