Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gammelbold
#345586
Cold Case på Viaplay ser jeg i øjeblikket. Men desværre er der mangel på gode Sci-Fi serier på streaming tjenester. Her tænker jeg på Babylon 5
Brugeravatar
Af Naiera
#346526
Magtpenisringene var god, men ikke overraskende var Dragehuset klart bedre i sidste ende.
Af allo
#346550
Gammelbold skrev: 24. sep 2022, 19:03 desværre er der mangel på gode Sci-Fi serier på streaming tjenester. Her tænker jeg på Babylon 5
'Rick and Morty' - så bliver det ikke meget mere sci-fi end det (definitionen på dén genre :-) )
Af JanusJan
#347654
Helt klar house of the dragon - det nye ringenes herre fangede mig på ingen måde som HotD. Det er også bare ærgerligt, når to så store fantasy serier, udkommer på nærmest samme tid.

Vh. Janus
Af Noesitium
#351197
Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame Stargate SG-1? 😊

Havde håbet de blev tilgængelig på Prime, men åbenbart ikke i Danmark, og ved heller ikke hvordan Prime har det med VPN? 😊
Brugeravatar
Af Naiera
#351210
Silo ser ud til at blive MEGA go'.
Brugeravatar
Af Naiera
#351215
Noesitium skrev: 27. apr 2023, 15:53 Nogen der ved hvor og hvordan man kan streame Stargate SG-1? 😊

Havde håbet de blev tilgængelig på Prime, men åbenbart ikke i Danmark, og ved heller ikke hvordan Prime har det med VPN? 😊
Jeg har ikke selv fundet ud af hvordan og hvorledes med Prime og VPN/DNS-halløj. Du kan i hvert fald ikke umiddelbart bare starte en VPN og tilgå det amerikanske indhold hos dem. Serien er tilsyneladende slet ikke til rådighed på streaming i Danmark.

Hvis du virkelig elsker SG-1, så findes den på Blu-ray i USA.
Af jkn789
#351295
Hvis man ikke endnu har set the Wire, kan den på det kraftigste anbefales, gammel serie, men knald god. Er på HBO Max.
Ellers Snowfall også på HBO Max.
Af hdmi
#351331
jkn789 skrev: 1. maj 2023, 22:12 Hvis man ikke endnu har set the Wire, kan den på det kraftigste anbefales, gammel serie, men knald god. Er på HBO Max.
Ellers Snowfall også på HBO Max.
The Deuce er også en fed serie, er på HBO Max,
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12