Torben Rasmussen skrev:Hvor har du hevet nr. 3 op af hatten fra? Er det fordi du synes, at vi burde køre en artikelserie eller hvor ser du os råde til, at man søger vejledning hos personalet ude i butikkerne frem for at spørge her?
ja - jeg synes at I (en af de største hjemmesider som tager sig af/omhandler tv m.f. på markedet) burde fokusere
LANGT mere på det som foregår i butikkerne og jeg mener at I burde hjælpe dem som ikke ved bedre bl.a. ved at gøre andre opmærksomme på at en sælger er en sælger - i form af
MEGET kritiske artikler og interviews - det er jo ren logik for sådan en hjemmeside som flatpanels men...I tør jo selvfølgelig ikke da I modtager penge fra bl.a. Power...
det med at '...flere af dine indlæg er baseret på enten egenopfundne postulater, skæve tolkninger eller ren misinformation.' - vis mig ÈN (bare !ÈN!) 'eget opfundet postulat, skæv fortolkning eller ren misinformation' fra min side Torben (mht. Jeres hjemmeside eller de emner som jeg svarer på eller selv har oprettet)
Torben Rasmussen skrev:Du kan jo teste det af og prøve at tælle hvor mange indlæg jeg indtil nu har oplyst om, at en sælger i butikken netop er en SÆLGER og ikke en rådgiver. Du kan også lave samme øvelse for Rasmus.
1. hjælper det mange mennesker når der blankt bliver anbefalet LG?
2. hvad er nemmere for folk som spørger til råds:
- leder efter og læse 60 tråde med 600 svar for at finde Jeres udtalelser
eller:
- læse en eller flere KRITISKE artikler????
derfor mener jeg at I burde være meget mere 'efter dem'
vis mig én artikel hvor I går i flæsket på f.eks. Power eller Elgiganten ...vis mig én artikel hvor I går i flæsket på dem som I interviewer (enten så er der tale om copy-past artikler - de fleste af slagsen, eller så er det noget i stil med et interview med Yousee hvor I lader Jer spise af udtalelser som:
'Møder YouSee kritik af, at YouSee Plays kerneprodukt har en basispris på 299,- pr måned? Betyder det, at kritikere har misforstået produktet?
- "De få kritikpunkter, der har været – primært fra journalister – har grundlæggende misforstået produktet ved at anskue det som et rent streamingprodukt."
hvor I ved, VI ved, !!!YOUSEE!!! ved, at det er
bull fra start til slut...
du opfatter det som jeg siger som mine 'egenfortolkninger' - og det er helt et 100% OK - jeg ser Jeres mangel på det som jeg nævner som noget som ikke er godt nok fra Jeres side...