Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JLPFLD
#346659
Rasmus > jeg er ret vild med din optimisme 🥴Men nejhatten er nok også groet fast på mig. Jeg er voldsom skuffet over de sidste opdateringer - det gælder macOS, iOS, watchOS, iPadOS og tvOS. Og det handler ikke om manglende understøttelse af Dansk. Der er rigtig mange gode features ved de nye opdateringer ... men hold nu op hvor er der mange fejl og problemer 🙁Og det kommer fra et hjem hvor der ikke er andet end Apple enheder ...
Af Henxian
#347916
Homepod releaser i Sverige, Norge og Finland 13. december. Træls, at vi ikke er med denne omgang. Danmark bliver bare ikke prioriteret..
Af Flemming Larsen
#347930
Det var da på tide. Men 899,. Det er da lidt dyrt. Proshop har dem til under 800,- Og har haft det længe.

Edit: Proshop var det, ikke prishop
Senest rettet af Flemming Larsen 6. dec 2022, 16:09, rettet i alt 1 gang.
Af steadi
#347931
Flemming Larsen skrev: 6. dec 2022, 14:06 Det var da på tide. Men 899,. Det er da lidt dyrt. Prishop har dem til under 800,- Og har haft det længe.
Men passer meget godt med den gamle traver om, at dansk pris på elektronik er US-pris x 10-ish :)
Af Flemming Larsen
#347933
steadi skrev: 6. dec 2022, 14:11
Flemming Larsen skrev: 6. dec 2022, 14:06 Det var da på tide. Men 899,. Det er da lidt dyrt. Prishop har dem til under 800,- Og har haft det længe.
Men passer meget godt med den gamle traver om, at dansk pris på elektronik er US-pris x 10-ish :)
Ja, og det er helt vanvittigt.
Af Jeplar
#348038
Vil det sige at der ingen grund er til at vente med at købe en HomePod mini? I princippet er det eneste nye at det er Apple selv der sælger dem fra foråret?
Jeg forstår heller ikke hvorfor den bliver dyrere end den det kan købes nu andre steder - er det ikke samme produkt?