Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#345245
Det med nynazisterne er satire.

Men hvis jeg kunne vælge, ville jeg gerne være fri for LGBTosv+ annoncer, da jeg er komplet ligeglad med spiludviklernes seksuelle orientering.
#345246
:s
Af allo
#345250
Naiera skrev:
allo skrev: 12. sep 2022, 13:32 blot for at understrege:
- ikke noget imod gay og lesbiske her i huset
- 100% imod lghbdr vandvid!!! (ligesom alle de gay og lesbiske som jeg kender er det også - de HADER DET!!!! - alle de gay og lesbiske som jeg kender HADER DET! - og det mere end jeg da for dem er det personligt! - og det hele mens de blot vil leve deres liv ligesom alle os andre; de hadet det cirkus!)
Jeg tror 100.000 millioner procent på det du skriver her.
du er løbet tør for hvad du kan kalde mig (fra racist til homofob til et par andre ting) - og det uden at have den fjerneste ide om hvad du taler om og hvem du siger det til (du ved jo ikke om jeg er hvid eller om jeg er sort...om min bror er gay og hans bedste veninde lesbisk) - du ved bare ingen ting og du udstiller din manglende intelligens m.m. gang på gang - og nu går du også ud fra at jeg skulle give flade 25øre for om du tror på det jeg siger eller ej...stop dig selv din ignorant...
Af allo
#345252
aalb1970 skrev: 12. sep 2022, 14:24 Det er totalt åndssvagt at udsætte samtlige brugere for det LGBTXYZ+ vanvid. Den type annoncer bør målrettes de relevante brugergrupper, fx. ved at man kan registrere sig som LGBTXYZ+.

Der ville jo lyde et ramaskrig, hvis der blev vist reklamer målrettet "nynazister", fx. et godt tilbud på Wolfenstein spillene :-D
alt for mange vælger ikke at sige fra - ikke kun mht. det her men generelt (de fleste er simpelthen bange for og gider ikke de konsekvenserne som kan følge med i tilfælde af at man vælger at give sin mening til kende - som så afviger fra alt det som sociale medier, tv og mange andre outlets promoverer og støtter)

jeg har skrevet til Microsoft og har bedt dem om en implementering af 'vælge fra'-muligheden hvis ting som denne skulle være en del af deres fremtidige politiske hensigter/praksis og jeg har også bedt dem om mere information vedr. lghdyet 'communities' og hvordan de vælger deres spil og hvad det har at gøre med hvad man har lyst til at spille og hvorfor - har ikke hørt noget fra dem...

mange børn føler sig også meget utilpas m.m. da de på ingen måde vil være en del af det (har man små/mindre børn som går i skole så ved - burde man vide i hvert fald - hvad der foregår...men! - det må man ikke tale om for...- 'racist, homofob' og U name it)
Brugeravatar
Af TBC
#345569
PS5 og X Box SeX, er fra mit perspektiv at regne næsten så godt som identiske i kræfter, særligt når og hvis der sigtes efter fast 30/60 fps. Men PS5 har lidt hurtigere storage, mens X Box SeX har lidt større GPU. Så det mønster vi ville kunne forvente på de to maskiner indbyders er den, at PS5, med sin mindre men højere clockede GPU, burde vinde over SBox SeX ved "nedskruede" grafiske settings og når f.eks. 120 fps skulle fastholdes i sådanne titler og XBox SeX omvendt burde vinde på flest frisatte FPS når grafikken bliver mere detaljeret/kompleks, som f.eks. set tidligere i Control. Det er med to så tætte maskiner i det små, 5-15%, men nu er der dukket endnu et eksempel i rækken med current-gen-only titlen Deathloop, som det sikkert også kunne være rart for en Xbox ejer at kende:

Af allo
#346281
jeg kan slet ikke forstå at folk vælger (bliver ved med at vælge) 'sleep' mode når maskinen kan slukkes helt, men hej! - to eanch their own...

jeg har altid brugt og kommer ikke til at lave om på det (ikke frivilligt):

- indstillinger

- generelt

- slumretilstand og selvstart

- luk helt ned

- sluk

ja, det tager ca. et lille minut at starte Xbox One X men for mig er det det værd...(bare man kunne slukke helt for Shield og andre Android tv bokse; det kan man selvfølgelig godt men det kræver at man gør det manuelt ved at trække stikket...)
#346511
The Verge skriver følgende. Ja det måtte jo komme nu, hvor Xbox er ved at forvandle sig til en tjeneste fremfor noget hardware, brugeren kan købe og nogenlunde styre selv.

Microsoft’s new Xbox Home UI feels like a giant Game Pass ad

Det var også mit første indtryk, da jeg så Microsoft præsentere den nye brugerflade i september: Xbox får endnu et redesign af hjemmeskærm – fuld af reklamer
Af allo
#346520
Rasmus Larsen skrev:Ja det måtte jo komme nu, hvor Xbox er ved at forvandle sig til en tjeneste fremfor noget hardware, brugeren kan købe og nogenlunde styre selv.
???? frem for 'noget hardware, brugeren kan købe og nogenlunde styre selv.'???

- det er godt nok vås! - Xbox har 2 konsoller på markedet vs. PS en konsol (godt nok to udgaver: disk og digital men ellers så er de ens)

- jeg ved ikke hvor mange forskellige kontrollere (og der kommer nye stort set konstant)

- headset er der også en del af

jeg ved ikke hvad de ellers skulle skulle sende på markedet...

og hvad skal de reklamere med på deres/vores forside hvis ikke spil og deres egen (også den bedste på markedet) tjeneste???? - Disney+ app/film/serier ligesom det er f.eks. på Android tv????

ingen grund til at overdrive og praktisere sensationsjournalistik, især når artiklen slutter med: 'Microsoft isn’t planning to roll this new Xbox Home UI out until 2023, so there are many months ahead of testing and I’m sure plenty of tweaks and changes, too. '
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 42