Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fidoble
#346035
AndreasNyvang skrev: 9. okt 2022, 19:20Jeg har lige fået et svar fra Showtime, der sjovt nok kaster bolden tilbage til Kviknet:

"Tak fordi du kontaktede SkyShowtime Kundesupport.

Vi sætter pris på din indsats med selvfejlfinding.

Sørg for, at der ikke er nogen VPN-forbindelse til dine enheder.

Vi vil foreslå dig at kontakte din internetudbyder for at tjekke IP-adressen og rette den, så du nemt kan få adgang til SkyShowtime App.

Du er velkommen til at kontakte os, hvis du støder på nogen problemer. Vi vil med glæde hjælpe dig."

Jeg har svaret dem tilbage med, at det er bedst, hvis de tager til kontakt til Kviknet. Det er åndssvagt, at de bare kaster bolden frem og tilbage i stedet for at tale sammen.

Hvis du stadig har problemer med det, skal jeg nok fortsætte med at skrive til dem.
Jeg har stadigvæk problemet, i hvert fald via browseren. Det kører fint på AppleTV efter at have lavet internet deling fra telefonen.

Selvfølgelig sender SkyShowtime bolden videre, det havde jeg godt set komme. Syntes bare du skal sende deres svar videre til Kviknet.
Kviknet skriver for i øvrigt til mig at de kan bevise deres IP-adresser kommer fra Danmark, så det er SkyShowtime der på en eller anden måde "afviser" dem?

Jeg har ikke haft mulighed for at kontakte SkyShowtime endnu og det har Kviknet heller ikke, de skriver til mig de har prøvet?

Så det går rigtig godt... en tjeneste vi ikke rigtig kan bruge med mindre man vil læse overtekster i stedet for undertekster og en internet udbyder der bliver afvist!?!
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#346066
Fidoble skrev: 11. okt 2022, 09:54 @AndreasNyvang
Hvilken mail adresse bruger du når du skriver til SkyShowtime?
Jeg har brugt kontaktformularen. Den er meget lang og irriterende, nærmest for at forhindre, at folk faktisk har andre problemer end simple ting.

Jeg får normalt svar fra emailen [email protected]
Af Fidoble
#346080
AndreasNyvang skrev: 11. okt 2022, 17:49 Jeg har brugt kontaktformularen. Den er meget lang og irriterende, nærmest for at forhindre, at folk faktisk har andre problemer end simple ting.

Jeg får normalt svar fra emailen [email protected]
Tak, jeg fandt selv deres help mail og har videregivet den til Kviknet, som skriver her til morgen at det endelig er lykkedes dem at komme i kontakt med SkyShowtime.
SkyShowtime kan godt se problemet og erkender nu at det er dem der har bolden og vil få det løst så hurtigt som muligt. Da jeg tænker deres liste over fejl der skal løses er meget lang, går der sikkert noget tid inden det sker, men nu er der da endelig hul igennem mellem Kviknet og SkyShowtime :)
Brugeravatar
Af Naiera
#346088
Selvfølgelig var det SkyShowtimes fejl O_O :s ::l De er tydeligvis nogle hundehoveder.
Af allo
#346102
MartinKlintHald skrev:FYI så har en bruger på Facebook siden fået et svar fra support at undertekst problemet forventes løst på tirsdag.... Vi må se.....
er det blevet løst?

jeg har lagt mærke til at et par serier kører out of sync...(ekstra problem :-) )
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#346111
Fidoble skrev: 12. okt 2022, 08:43
AndreasNyvang skrev: 11. okt 2022, 17:49 Jeg har brugt kontaktformularen. Den er meget lang og irriterende, nærmest for at forhindre, at folk faktisk har andre problemer end simple ting.

Jeg får normalt svar fra emailen [email protected]
Tak, jeg fandt selv deres help mail og har videregivet den til Kviknet, som skriver her til morgen at det endelig er lykkedes dem at komme i kontakt med SkyShowtime.
SkyShowtime kan godt se problemet og erkender nu at det er dem der har bolden og vil få det løst så hurtigt som muligt. Da jeg tænker deres liste over fejl der skal løses er meget lang, går der sikkert noget tid inden det sker, men nu er der da endelig hul igennem mellem Kviknet og SkyShowtime :)
Det gjorde jeg også :)
Det positive, man kan sige, er: i det mindste kom de frem til at tale med hinanden i stedet for at fortsætte med at bruge os som mellemled, og de fik fordelt ansvaret.

Men der skulle lige lovlig meget overbevisning til...
Af allo
#346119
Fidoble skrev:Undertekst problemet er langt fra løst endnu, nogle er på plads, altså nederst på skærmen, men der mangler meget endnu...
tak for update Fidoble

så de mente 'tirsdag-ish' og ikke 'tirsdag' som sådan...tc-tc-tc...

der står godt nok 'forventes løst på tirsdag' - de har bare ikke oplyst HVILKEN tirsdag der er tale om :-) om det er tirsdag i April 2023 eller hvilken som helst tirsdag :-)
Af allo
#346129
det er vel kun fair...de leverer jo ikke varen; enten så skal de fjerne de film og serier hvor der ikke er styr på underteksterne (om det er pga. positionen eller fordi de er out of sync) eller så må de kompenserer for deres egen inkompetence

du og alle andre af deres kunder, vi overholder vores del af aftalen - ingen ser tjenesten 'på klods'
Af Fidoble
#346132
allo skrev: 13. okt 2022, 23:20 det er vel kun fair...de leverer jo ikke varen; enten så skal de fjerne de film og serier hvor der ikke er styr på underteksterne (om det er pga. positionen eller fordi de er out of sync) eller så må de kompenserer for deres egen inkompetence

du og alle andre af deres kunder, vi overholder vores del af aftalen - ingen ser tjenesten 'på klods'
Det kan du selvfølgelig have ret i, men gør de det, er der kun en håndfuld indhold tilbage :D
Af allo
#346140
på den anden side:
- en håndfuld film og serier = kun en håndfuld kunder ssååå...- de har nok lidt travlt :-) de tager det bare ikke helt alvorligt (kan jeg se)
Af jkn789
#346152
Jeg har netop fået skyshowtime på Apple tv app.
undertekster står korrekt og kan se at mindst en film (hell boy II) kun er med engelske undertekster.
Har læst lyden skulle være 5.1 men jeg får kun stereo. Filmen Unbroken har en åbningsscene som er rigtig god til at teste surround sound med og det er kun stereo.
spørgsmål. Er der 5.1 lyd via andre streaming bokse?
mit Apple tv er testet og står på auto på lyd format
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 20