Log ind med sociale netværk
5. okt 2022, 20:38
#345913
Opfølgning på Skyshowtime og Kviknet:
Jeg har modtaget følgende svar fra Kundeservice:
"Vi har haft en fejlsøgning i gang i forhold til fejlen ”Denne tjeneste er ikke tilgængelig i dit område”, som du oplever med Skyshowtime. Ved nærmere undersøgelse har vi fundet frem til at fejlen ikke kommer fra vores side. Hvor den ip-adr., som du tilgår Skyshowtime med, er registreret hos:
IP Location
DenmarkDenmark Taastrup
Hvorfor vi anbefaler, at du kontakter Skyshowtime og fejlmelder problemet. Vi oplever at fejlen løses hurtigere, hvis den fejlmeldes af kunden."
Hvis det er rigtigt, er det lidt spøjst, at Skyshowtime afviser en dansk ip-adresse.
Jeg kan dog se, at når jeg åbner skyshowtime.com i en browser, bliver jeg ikke ledt hen til den danske side. Det virker dog fint, hvis jeg tilføjer /dk til hjemmesiden, så der kan være noget om, at Skyshowtime ikke har helt styr på det.
NB: jeg har brugt tidligere nævnte tips, så jeg har ikke nogen problemer, undtagen når jeg forsøger at logge på i en Chrome-browser
Jeg har modtaget følgende svar fra Kundeservice:
"Vi har haft en fejlsøgning i gang i forhold til fejlen ”Denne tjeneste er ikke tilgængelig i dit område”, som du oplever med Skyshowtime. Ved nærmere undersøgelse har vi fundet frem til at fejlen ikke kommer fra vores side. Hvor den ip-adr., som du tilgår Skyshowtime med, er registreret hos:
IP Location
DenmarkDenmark Taastrup
Hvorfor vi anbefaler, at du kontakter Skyshowtime og fejlmelder problemet. Vi oplever at fejlen løses hurtigere, hvis den fejlmeldes af kunden."
Hvis det er rigtigt, er det lidt spøjst, at Skyshowtime afviser en dansk ip-adresse.
Jeg kan dog se, at når jeg åbner skyshowtime.com i en browser, bliver jeg ikke ledt hen til den danske side. Det virker dog fint, hvis jeg tilføjer /dk til hjemmesiden, så der kan være noget om, at Skyshowtime ikke har helt styr på det.
NB: jeg har brugt tidligere nævnte tips, så jeg har ikke nogen problemer, undtagen når jeg forsøger at logge på i en Chrome-browser
5. okt 2022, 20:57
#345914
Det er godt klar over, og det var derfor, at jeg spurgte hvorfor du mente, at du skulle kunne se summen af begge tjenester.
SkyShowtime har jo netop pt. IKKE alt indhold fra Paramount+
allo skrev: ↑5. okt 2022, 14:00der er forskel mellem kunder-via-Yousee og kunder-direkte-via-selve-tjenestenAlle YouSees kunder som i dag har Paramount+ opgraderes automatisk til det nye SkyShowtime." - så nej, vi skal ikke oprette noget som helts for at kunne se nyt indhold - det kommer jo på automatisk hos Yousee (for vores vedkommende - for dem som havde/har Paramount+)[/quote]
og jeg taler om de førstnævnte (og det har jeg også gjort fra starten)
Det er godt klar over, og det var derfor, at jeg spurgte hvorfor du mente, at du skulle kunne se summen af begge tjenester.
allo skrev:igen:Det er dig, der tolker, at det betyder det gamle indhold + nyt.
"Alle YouSees kunder som i dag har Paramount+ opgraderes automatisk til det nye SkyShowtime." - så derfor...det gamle indhold + nyt (løbende opgradering hvor der kommer flere og flere film og serier på)
SkyShowtime har jo netop pt. IKKE alt indhold fra Paramount+
allo skrev:men igen lunddal:Som skrevet af flere, så skal YouSee sandsynligvis lægge tingene op på egne servere, og her i starten er der så et større lag end normalt.
- problemet ligger i at indholdet SKAL være ens for alle (uanset hvilken platform man bruger - om det er Yousee's app, Skyshowtime's egen app eller noget 117.) - og det er den ikke
5. okt 2022, 21:01
#345915
jep! - 3'ern er også kommet på her og er nu en del af de 282 film (en stigning på 3 film siden sidst - altid noget)
bbplayer skrev: Også 3
jep! - 3'ern er også kommet på her og er nu en del af de 282 film (en stigning på 3 film siden sidst - altid noget)
Vedhæftede filer
IMG_20221005_205532401~2.jpg (3.73 MiB) Vist 1191 gange
5. okt 2022, 21:29
#345918
der er bare lidt kaos og sådan er det...jeg håber at der kommer styr på tingene (senest d. 21. Oktober)
af ren nysgerrighed lunddal:
- gider du tjekke (hvis du skulle få tid til det) hvor mange 'Patrick Melrose' afsnit du kan se? og om 'South Park' er også kommet på igen?
lunddal skrev:Det er godt klar over, og det var derfor, at jeg spurgte hvorfor du mente, at du skulle kunne se summen af begge tjenester.jeg ser ikke 'summen af begge tjenester' - jeg mangler bl. ca. 100 serier som der er blevet fjernet ;-)
lunddal skrev:Det er dig, der tolker, at det betyder det gamle indhold + nyt.- det er det absolut ikke...- jeg tolker ikke noget her - det er den 'naturlig' del af overgangene fra den ene tjeneste/app til en anden (hvor den første bliver en fast del af den anden)
lunddal skrev:Som skrevet af flere, så skal YouSee sandsynligvis lægge tingene op på egne servere, og her i starten er der så et større lag end normalt.- ja, det er (åbenbart) en del de et par eller 3 problemer som overgangen til Skyshowtime har skabt - men så skulle de lade være med at fjerne så meget til at starte med...(og slet ikke når der blev sagt at vi - eksisterende kunder - kan se Paramount+ frem til d.20. Oktober - for ikke nok med at der er blevet fjernet så meget af indholdet så mangler der også ca. 18% af det som der er blevet lagt på indtil nu)
der er bare lidt kaos og sådan er det...jeg håber at der kommer styr på tingene (senest d. 21. Oktober)
af ren nysgerrighed lunddal:
- gider du tjekke (hvis du skulle få tid til det) hvor mange 'Patrick Melrose' afsnit du kan se? og om 'South Park' er også kommet på igen?
5. okt 2022, 21:38
#345919
det lyder godt nok mærkeligt...det plejer ellers ofte at være omvendt :-)
AndreasNyvang skrev: ↑5. okt 2022, 21:13allo skrev: ↑5. okt 2022, 21:02 @ AndreasNyvang:Niks. Jeg bruger godt nok VPN i forbindelse med arbejde, ikke når jeg streamer. Gennem den vpn-opkobling virker Skyshowtime til gengæld.
bruger du VPN???
det lyder godt nok mærkeligt...det plejer ellers ofte at være omvendt :-)
5. okt 2022, 21:52
#345920
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
allo skrev: ↑5. okt 2022, 21:38Meget. Især fordi min VPN-forbindelse også bare forbinder til et andet sted i Danmark. Derfor tyder alt på, at forbindelsen mellem dem og os i Danmark bliver behandlet forskelligt afhængigt af område/internetudbyder.AndreasNyvang skrev: ↑5. okt 2022, 21:13allo skrev: ↑5. okt 2022, 21:02 @ AndreasNyvang:Niks. Jeg bruger godt nok VPN i forbindelse med arbejde, ikke når jeg streamer. Gennem den vpn-opkobling virker Skyshowtime til gengæld.
bruger du VPN???
det lyder godt nok mærkeligt...det plejer ellers ofte at være omvendt :-)
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
5. okt 2022, 22:21
#345921
Så jeg er ikke helt tilfreds med Kviknets håndtering af det her…
AndreasNyvang skrev: ↑5. okt 2022, 20:38 Opfølgning på Skyshowtime og Kviknet:Jeg har stort set fået samme besked fra dem. Dog mener jeg de vasker deres hænder og har faktisk bedt mig om at kontakte SkyShowtime for at få af vide hvordan Kviknet skal løse problemet! Jeg syntes det er dårlig stil og mener helt bestemt det burde være Kviknet der skal tage kontakten og få løst det tekniske, da de formegentlig snakker samme sprog?
Jeg har modtaget følgende svar fra Kundeservice:
"Vi har haft en fejlsøgning i gang i forhold til fejlen ”Denne tjeneste er ikke tilgængelig i dit område”, som du oplever med Skyshowtime. Ved nærmere undersøgelse har vi fundet frem til at fejlen ikke kommer fra vores side. Hvor den ip-adr., som du tilgår Skyshowtime med, er registreret hos:
IP Location
DenmarkDenmark Taastrup
Hvorfor vi anbefaler, at du kontakter Skyshowtime og fejlmelder problemet. Vi oplever at fejlen løses hurtigere, hvis den fejlmeldes af kunden."
Hvis det er rigtigt, er det lidt spøjst, at Skyshowtime afviser en dansk ip-adresse.
Jeg kan dog se, at når jeg åbner skyshowtime.com i en browser, bliver jeg ikke ledt hen til den danske side. Det virker dog fint, hvis jeg tilføjer /dk til hjemmesiden, så der kan være noget om, at Skyshowtime ikke har helt styr på det.
NB: jeg har brugt tidligere nævnte tips, så jeg har ikke nogen problemer, undtagen når jeg forsøger at logge på i en Chrome-browser
Så jeg er ikke helt tilfreds med Kviknets håndtering af det her…
5. okt 2022, 22:30
#345922
nej, det har de ikke...langt fra...men sagt på godt (??? ved ikke hvor det stammer fra :-) ) så er dårlig start (ofte) = en god slutning :-)
AndreasNyvang skrev:Meget. Især fordi min VPN-forbindelse også bare forbinder til et andet sted i Danmark. Derfor tyder alt på, at forbindelsen mellem dem og os i Danmark bliver behandlet forskelligt afhængigt af område/internetudbyder.det med at den forbinder til et andet sted i Danmark er ikke altid ensbetydende med at det er en god ting - for en del blokerede nemlig de server som man brugte ;-)
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
nej, det har de ikke...langt fra...men sagt på godt (??? ved ikke hvor det stammer fra :-) ) så er dårlig start (ofte) = en god slutning :-)
5. okt 2022, 22:47
#345923
Og til det sidste: der skulle have stået 'sagt på godt jysk' - nogle af os jyder kan godt lide at underdrive i vores meninger
Jeg tror bestemt også, at de kan få løst problemerne i sidste ende.
allo skrev: ↑5. okt 2022, 22:30Nej det er der vist ingen tvivl omAndreasNyvang skrev:Meget. Især fordi min VPN-forbindelse også bare forbinder til et andet sted i Danmark. Derfor tyder alt på, at forbindelsen mellem dem og os i Danmark bliver behandlet forskelligt afhængigt af område/internetudbyder.det med at den forbinder til et andet sted i Danmark er ikke altid ensbetydende med at det er en god ting - for en del blokerede nemlig de server som man brugte ;-)
Skyshowtime har på godt jysk ikke været helt skarpe med deres tjek af fejl med alle de problemer, der er blevet nævnt i denne tråd.
nej, det har de ikke...langt fra...men sagt på godt (??? ved ikke hvor det stammer fra :-) ) så er dårlig start (ofte) = en god slutning :-)
Og til det sidste: der skulle have stået 'sagt på godt jysk' - nogle af os jyder kan godt lide at underdrive i vores meninger
Jeg tror bestemt også, at de kan få løst problemerne i sidste ende.
5. okt 2022, 23:04
#345925
Jeg har lige sendt et svar tilbage, hvor jeg også pointerer, at det at en ip-adresse fra Taastrup, ikke giver meget information om problemet. Kviknet har eksempelvis en server i Taastrup, som jeg måler min internethastighed gennem med appen Speedtest. Derved kunne Kviknets forbindelse i Taastrup i princippet være problemet.
Fidoble skrev: ↑5. okt 2022, 22:21 Jeg har stort set fået samme besked fra dem. Dog mener jeg de vasker deres hænder og har faktisk bedt mig om at kontakte SkyShowtime for at få af vide hvordan Kviknet skal løse problemet! Jeg syntes det er dårlig stil og mener helt bestemt det burde være Kviknet der skal tage kontakten og få løst det tekniske, da de formegentlig snakker samme sprog?Ja, det burde være nemmere, hvis de talte sammen.
Så jeg er ikke helt tilfreds med Kviknets håndtering af det her…
Jeg har lige sendt et svar tilbage, hvor jeg også pointerer, at det at en ip-adresse fra Taastrup, ikke giver meget information om problemet. Kviknet har eksempelvis en server i Taastrup, som jeg måler min internethastighed gennem med appen Speedtest. Derved kunne Kviknets forbindelse i Taastrup i princippet være problemet.
5. okt 2022, 23:07
#345926
Så er skyshowtime opsagt, en tynd kop te, har frem til 1 nov til at ombestemme mig, der stiger prisen til 69 pr mdr.
Log ind med sociale netværk