Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JLPFLD
#345905
HomePod > V16.1 beta - sidste version før RC 🤮

Stadig ingen dansk ... hold kæft jeg er skuffet, og træt af Apple!
Brugeravatar
Af disqus_SE7F3dOyAG
#345906
Beta 16.0 havde heller ikke finsk, svensk og norsk, mens den version, der var i offentlig cirkulation samtidig (15.6?) havde fået sprogene tilføjet. Så det er ikke overraskende at 16.1 betaen ikke snakker dansk.

I andre nyheder: Apple påstår at have scannet hele Danmark med fotobiler over sommeren og også dele af København med deres gående fotografer. Måske har de ikke glemt os alligevel?

https://maps.apple.com/imagecollection/dk
Af JLPFLD
#345907
Jeg er klar over at svensk og norsk blev tilføjet før iOS 16 og uden en decideret opdatering af HomePod ... men det her stinker simpelthen ... ikke skyggen af dansk på appletv eller homepod, og det er syv år efter siri blev frigivet på atv. Så altså, selvom jeg ikke har andet end appleenheder i mit hjem, så er jeg ved at kaste op over dem!
Brugeravatar
Af disqus_SE7F3dOyAG
#345910
Hvorfor så al den utilfredshed nu, når du ved at det ikke bliver tilføjet under betaerne? Gem din galde til 16.1 kommer ud og dansk stadig ikke er med ;)
Af JLPFLD
#345911
disqus_SE7F3dOyAG skrev: 5. okt 2022, 18:51 Hvorfor så al den utilfredshed nu, når du ved at det ikke bliver tilføjet under betaerne? Gem din galde til 16.1 kommer ud og dansk stadig ikke er med ;)
Vi tales ved om 3-4 uger ;)
Af JLPFLD
#346256
Pelle skrev: 18. okt 2022, 18:44 Glæder mig til næste udbrud, når vi ser hvor dårligt Siri fungerer på dansk 😆
Jeg er ret sikker på at der nok skal komme sådan en 👍🏻
Af JLPFLD
#346503
Dansk Siri i version 16.2, nej … nu er der nok en der kommer på banen og melder sig med begrundelsen beta 🤮
Af JLPFLD
#346621
Pelle skrev: 30. okt 2022, 21:09 https://9to5mac.com/2022/10/30/ios-16-2-release-date/

Så kan du gå og glæde dig til december
Så du mener jeg/vi kan glæde os til .2. Det tænker jeg ikke er tilfældet. Der er intet i beta-versionen som indikere at det er på trapperne. Men der kan selvfølglig komme en opdateringen før .2 som inkludere Dansk, men jeg tvivler.