Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af coolio122
#345823
Glæder mig til at de lancerer det i Danmark, det er endnu ikke muligt hente på apple tv eller andre steder, ikke tilgængeligt på min lokation, men lyder godt
Af Fidoble
#345827
coolio122 skrev: 3. okt 2022, 08:57 Glæder mig til at de lancerer det i Danmark, det er endnu ikke muligt hente på apple tv eller andre steder, ikke tilgængeligt på min lokation, men lyder godt
SkyShowtime er landet i Danmark... Har du tilfældigvis Kviknet som internetudbyder?

I så fald skal du lave internetdeling fra din telefon til dit AppleTV.
Herefter kan du logge ind og når du først har gjort det, kan du gå tilbage til dit WiFi eller kablet internet 👍
Brugeravatar
Af bbplayer
#345831
allo skrev: 2. okt 2022, 12:52 nope, nej, nix, nul lunddal :-) Yousee må ikke, kan ikke og er ikke i stand til at røre ved andres (tjenester såvel som tv kanaler) indhold - never did - never will :-)
Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
Af coolio122
#345833
For min del virker det ikke i Danmark før jeg kan logge på og tilmelde mig som jeg kan nemt ved enhver anden streaming services, Netflix osv, lige nu får jeg den besked at det ikke virker på min lokation så venter tålmodigt , gider ikke internet dele og alt det pjat, lortet skal da bare fungere 100% ellers er det ligemeget, også stadig problemer med undertekster og andet bavl, så venter gerne
Af allo
#345836
bbplayer skrev:Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til

indholdet SKAL være ens om man ser (f.eks.) Skyshowtime via Yousee's pakker eller direkte via Skyshowtime - ellers så må Yousee ikke sælge varen som (f.eks.) Skyshowtime streaming tjeneste...- og det er noget som (i dette tilfælde) Skyshowtime skal sørge for

jeg sagde lige fra starten at det er Skyshowtime som er 'skurken' her og ikke Yousee...fejlen ligger IKKE hos Yousee - det er Skyshowtime som ikke har styr på deres del af opgaven (at sørge for at indholdet er ens - for det SKAL det være...)

som jeg sagde til lunddal:

- jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det
Af lunddal
#345845
allo skrev: 2. okt 2022, 12:52
lunddal skrev: 2. okt 2022, 10:34 Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.

Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.

Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
nej, lunddal...- indholdet er ikke ens for os (som ser SkyShowtime via Yousee's bland-selv) og for folk som har direkte adgang til SkyShowtime - der har været forskel lige fra starten; dette skyldes overgangen fra Paranount+ appen (og alt det indhold som lå der) til SkyShowtime's app
Den anden dag var der ca. 100 serier i SkyShowtime app'en, og du får det til 99 i YouSees app efter de fjernede en del.

Det virker til at være ret tæt.
allo skrev:hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til
Selvfølgelig gør de det, fordi de skal. Ingen påstår noget andet.
Af allo
#345853
lunddal skrev: 3. okt 2022, 16:47

Den anden dag var der ca. 100 serier i SkyShowtime app'en, og du får det til 99 i YouSees app efter de fjernede en del.

Det virker til at være ret tæt.



Selvfølgelig gør de det, fordi de skal. Ingen påstår noget andet.
der var tale om 112 serier vs. 99 og en forskel på ca. +/- 20 film...

på et tidspunkt har de fjernet ca. 100 serier og det var mening at folk skulle have en mulighed at se det hele frem til d.20. Oktober (Skyshowtime via Yousee)...

hele startfasen har været (og er stadigvæk) under al kritik...- og det gælder for os som ser Skyshowtime via Yousee og for dem som tegnede et abonnement direkte hos Skyshowtime

hvis du læser tråden igennem så er der tvivl om hvem der står for indholdet (Skyshowtime via Yousee) men ellers så ser det ud til at vi har talt lidt forbi hinanden :-)
Brugeravatar
Af bbplayer
#345854
allo skrev: 3. okt 2022, 13:58
bbplayer skrev:Mon ikke der er en person med rettigheder til at administrere yousee delen, som er SkyShowtime, du skal ikke fortælle mig de på magisk vis er anderledes og det ikke er hos yousee fejlen er, ligemeget hvem som ændre den del af området som hedder skyshowtime. Om det er Skyshowtime som gør, eller en som de har udpaget er vist totalt lige meget, vigtigt er du ikke ser hvad app på på andre platforme ser, og derfor yousee app er bare ikke i sync med de andre.
hvis Yousee fjerner eller tilføjer indhold (om det er Skyshowtime's eller andres) så er det kun og udelukkende fordi de har fået at vide at det er det de skal gør - Yousee gør det aldrig på egen hånd - og det kommer de heller aldrig til

indholdet SKAL være ens om man ser (f.eks.) Skyshowtime via Yousee's pakker eller direkte via Skyshowtime - ellers så må Yousee ikke sælge varen som (f.eks.) Skyshowtime streaming tjeneste...- og det er noget som (i dette tilfælde) Skyshowtime skal sørge for

jeg sagde lige fra starten at det er Skyshowtime som er 'skurken' her og ikke Yousee...fejlen ligger IKKE hos Yousee - det er Skyshowtime som ikke har styr på deres del af opgaven (at sørge for at indholdet er ens - for det SKAL det være...)

som jeg sagde til lunddal:

- jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det
Tillykke med jobbet hos yousee? Var det svært at få? 8-) :s
Af allo
#345869
MartinKlintHald skrev: 4. okt 2022, 12:22 Der sker da lidt, jeg kan se undertekster i bunden via pc, samt LG tv app nu....
jeg kan se at de har også tilføjet 'Scary Movie' 1&2 sssåååå...- det bliver bedre og bedre :-) (

og kommer der snart resterende afsnit af 'Patrick Melrose' serien så bliver tjenesten nok de 35kr./md. værd i sidste ende :-) !
Af ullum
#345870
Ja der sker lidt, der ligger nu: 346 film og 113 serier.

Teksterne er dog ikke helt på plads endnu - på bl.a. American Gigolo er de stadig placeret i toppen af skærmen.
Af lunddal
#345891
allo skrev: 3. okt 2022, 23:30der var tale om 112 serier vs. 99 og en forskel på ca. +/- 20 film...

på et tidspunkt har de fjernet ca. 100 serier og det var mening at folk skulle have en mulighed at se det hele frem til d.20. Oktober (Skyshowtime via Yousee)...
Hvem (udover dig) siger, at du skulle kunne se Paramount+ indhold frem til den 20. oktober hos YouSee?

Paramount+ app'en for andre kører frem til 20. oktober, for dem, der den 20. september har betalt for en måneds abonnement på Paramount+.

De kunder kan kun også se SkyShowtime, hvis de opretter (og betaler for) SkyShowtime.

Jeg kan ikke se, hvorfor YouSee kunder skal have begge ting i en måned.
Af allo
#345899
lunddal skrev:Hvem (udover dig) siger, at du skulle kunne se Paramount+ indhold frem til den 20. oktober hos YouSee?

det står der et sted - det er ikke noget jeg har fundet på :-) og det burde slet-slet ikke være et problem da Paramout+'s indhold (deres katalog/produktioner osv.) er nu en direkte del af SkyShowtime

lunddal skrev:De kunder kan kun også se SkyShowtime, hvis de opretter (og betaler for) SkyShowtime.
der er forskel mellem kunder-via-Yousee og kunder-direkte-via-selve-tjenesten
og jeg taler om de førstnævnte (og det har jeg også gjort fra starten)

"Alle YouSees kunder som i dag har Paramount+ opgraderes automatisk til det nye SkyShowtime." - så nej, vi skal ikke oprette noget som helts for at kunne se nyt indhold - det kommer jo på automatisk hos Yousee (for vores vedkommende - for dem som havde/har Paramount+)

lunddal skrev:Jeg kan ikke se, hvorfor YouSee kunder skal have begge ting i en måned.

igen:
"Alle YouSees kunder som i dag har Paramount+ opgraderes automatisk til det nye SkyShowtime." - så derfor...det gamle indhold + nyt (løbende opgradering hvor der kommer flere og flere film og serier på)

men igen lunddal:
- problemet ligger i at indholdet SKAL være ens for alle (uanset hvilken platform man bruger - om det er Yousee's app, Skyshowtime's egen app eller noget 117.) - og det er den ikke

som du kan se så i skrivende stund så mangler der 15 serier og 67 film (en forskel på ca.18%)

jeg taler kun og udelukkende om det som jeg kan forholde mig til...

det ville være en interessant info at kunne se hvordan det ser ud for kunder hos Allente, Telmore og TV 2 Play
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20