Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
#345728
allo skrev: 28. sep 2022, 17:40
ullum skrev:Jeg ved ikke hvordan det er gennem Yousee, men via SkyShowtime var der 98 serier tilgængelig ved lanceringen. I går var dette steget til 107 serier.
Så jeg vil give chatten ret i at der bliver tilføjet og ikke fjernet serier.
for et par dage siden lå der 190+ serier i appen - nu ligger der kun 99 sssåååååå...så nogen HAR FJERNET ca. 100 serier :-)

det som irriterer mig mest det er, at Skyshowtime siger at det er Yousee som 'filtrerer' indholdet (jeg aner ikke hvordan det skulle lade sig gøre) og Yousee siger at de ikke har noget som helst med indholdet at gøre (for det har de jo ikke)...

Skyshowtime kan ikke bare sige:
- '...og jeg er sikker på, at You See vil være i stand til at give dig det logiske svar' - der er tale om DERES EGEN app og DERES EGET indhold - Yousee har jo INTET med selve indholdet at gøre...og faktum er at der er blevet fjernet ca. 100 serier...
Da SkyShowtime og tidligere Paramount+ er integreret i YouSees univers, ligger indhold vist nok direkte hos YouSee, så jo. YouSee er dem, der tilføjer og fjerner, og et virker til (som MartinKlintHald også skrev), at der har ligget indhold fra Paramount+ efter navneskiftet, og at de i øjeblikket er i gang med at "synkronisere" indholdet med SkyShowtime.
Brugeravatar
Af bbplayer
#345730
Fidoble skrev: 29. sep 2022, 19:35 Nu har jeg talt antallet af serier på tjenesten via AppleTV og jeg får 112 serier vist.

Antallet af film er 288
Nu tog jeg også den challenge på websiden, og jeg finder 109 serier online under TV A-Z (Se alle). Så er børne delen ikke talt med tror jeg.
Måske missede jeg 3 :)

Så måske har yousee en special aftale og kan editere hvad skal vises på deres side.
Af DavidWebb
#345734
Jeg har nu brugt SkyShowtime på ATV 4K nogle dage (Dexter - new blood).
Jeg er ikke vildt imponeret, men man skal vel forvente lidt startbesvær? Den ene dag var der kun lyd og intet billede, igår var de danske tekster helt i skoven. Jeg ved ikke om det er specifikt for ATV, måske det bare er mig.
Det var nu dejligt at møde Dexter igen:-)
God weekend
Af allo
#345744
lunddal skrev:Da SkyShowtime og tidligere Paramount+ er integreret i YouSees univers, ligger indhold vist nok direkte hos YouSee, så jo. YouSee er dem, der tilføjer og fjerner, og et virker til (som MartinKlintHald også skrev), at der har ligget indhold fra Paramount+ efter navneskiftet, og at de i øjeblikket er i gang med at "synkronisere" indholdet med SkyShowtime.
Yousee gør en ting og en ting only...- de viderestiller en direkte til (tjenestens navn) - uanset hvilken tjeneste det skulle dreje sig om, så er det, det eneste de kan og det eneste de gør...

det er ligesom...tja...- hvis du har en Android telefon og bruger Google Play (eller Apple's store) - Google kan ikke gøre noget som helst andet end at give dig en mulighed for at hente en app (eller et spil, etc.) - de kan lukke, fjerne, blokere en app men de kan IKKE gøre noget som helst ved selve (appens) indholdet - hverken redigere eller U name it i det - og det kan Yousee heller ikke

det eneste Yousee (og alle andre) kan, det er at give deres kunder adgang til (tjenestens navn)

hverken Yousee eller andre KAN ej heller er i stand til eller røre ved indholdet - slet, slet ikke :-)

Meny eller Irma kan heller ikke gøre noget ved Nutella's ingredienser eller bestemme hvor mange g. et glas skal indeholde...- de kan kun vælge om de vil stille dem på deres hylder eller ej... :-)
Senest rettet af allo 30. sep 2022, 13:48, rettet i alt 2 gange.
Af ullum
#345746
allo skrev: 30. sep 2022, 12:27
lunddal skrev:Da SkyShowtime og tidligere Paramount+ er integreret i YouSees univers, ligger indhold vist nok direkte hos YouSee, så jo. YouSee er dem, der tilføjer og fjerner, og et virker til (som MartinKlintHald også skrev), at der har ligget indhold fra Paramount+ efter navneskiftet, og at de i øjeblikket er i gang med at "synkronisere" indholdet med SkyShowtime.
Yousee gør en ting og en ting only...- de viderestiller en direkte til (tjenestens navn) - uanset hvilken tjeneste det skulle dreje sig om, så er det det eneste det kan og det eneste de gør...

det er ligesom...tja...- hvis du har en Android telefon og bruger Google Play (eller Apple's store) - Google kan ikke gøre noget som helst andet end at give dig en mulighed for at hente en app (eller et spil, etc.) - de kan lukke, fjerne, blokere en app men de kan IKKE gøre noget som helst ved selve indholdet - hverken redigere eller U name it i det - og det kan Yousee heller ikke

det eneste Yousee (og alle andre) kan, det er at give deres kunder adgang til (tjenestens navn)

hverken Yousee eller andre KAN ej heller er i stand til eller røre ved indholdet - slet, slet ikke :-)
Du lyder meget skråsikker - har Yousee/SkyShowtime bekræftet dette?

SkyShowtime i Yousee er fuldstændig magen til den gamle Paramount+ brugerflade i Yousee. Hvis det er SkyShowtime der styrer det og ikke Yousee, så er det da mærkeligt at de ikke har opdateret brugerfladen.
Hvis det er SkyShowtime der styrer det, hvorfor ligger der så ikke det samme indhold i Yousee som der gør på SkyShowtime på PC og på ATV?

SkyShowtime app i ATV er væsentlig anderledes end den gamle Paramount+ app i ATV.
Af ullum
#345747
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2022, 11:13 Jeg har sendt en email afsted til SkyShowtime i dag om bl.a. manglende indhold i sæsoner, undertekster, regionslås, match-funktion, stereo-lyd i stedet for 5.1 og nogle andre emner. Jeg håber, at jeg får svar, men nu må vi se, hvordan SkyShowtime gebærder sig. Selvom det er en forlængelse af Paramount+ så virker det som om, at det overordnet er et nyt hold, der står bag.
Hej Rasmus.
Har i modtaget svar fra SkyShowtime på nogle af ovennævnte punkter?
Af allo
#345748
ullum skrev: 30. sep 2022, 12:46Du lyder meget skråsikker - har Yousee/SkyShowtime bekræftet dette?

SkyShowtime i Yousee er fuldstændig magen til den gamle Paramount+ brugerflade i Yousee. Hvis det er SkyShowtime der styrer det og ikke Yousee, så er det da mærkeligt at de ikke har opdateret brugerfladen.
Hvis det er SkyShowtime der styrer det, hvorfor ligger der så ikke det samme indhold i Yousee som der gør på SkyShowtime på PC og på ATV?

SkyShowtime app i ATV er væsentlig anderledes end den gamle Paramount+ app i ATV.
ja Ullum, det er jeg

af de to svar som jeg har fået (et fra SkyShowtime og et fra Yousee) så ja - det er jeg, jeg er et 100 på at det som Yousee har fortalt mig, at det holder 100% (at de IKKE KAN - og slet ikke MÅ m.m. gøre noget som helst ved indholdet og at de blot giver adgang til (tjenestens navn) eller til de div. tv kanaler - som de så heller ikke MÅ ej heller KAN redigere i :-) )

det sagde jeg lige fra starten (at det er den gamle Paramount+ app) :-)

SkyShowtime sagde også at den gamle app bliver først lukket helt ned d.20 Oktober (så dem som har betalt for en md. de får det som de har betalt for - men det holder heller ikke da en del - alt for meget - indhold er allerede blevet fjernet...der blev også tilføjet nye ting og sager men en del af det som man har betalt for - det er blevet fjernet)

Yousee (og ingen andre) KAN IKKE bestemme (tjenestens navn) indhold :-) slet, slet ikke :-) - det er udelukkende (tjenestens navn) som kan dette...

Yousee har noget at skulle have sagt når det gælder deres egen tv kanal (kan ikke lige huske hvad den hedder...) - men de kan ikke gøre noget som helst ved TV ZULU eller DR1...- de kan på ingen måde tilføje, filtrere, redigere m.m. i andres kanaler - og præcis det samme gælder for (tjenestens navn) - det er KUN dem som kan og må og er i stand til at kunne gøre det
Senest rettet af allo 30. sep 2022, 13:08, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345749
ullum skrev: 30. sep 2022, 12:51
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2022, 11:13 Jeg har sendt en email afsted til SkyShowtime i dag om bl.a. manglende indhold i sæsoner, undertekster, regionslås, match-funktion, stereo-lyd i stedet for 5.1 og nogle andre emner. Jeg håber, at jeg får svar, men nu må vi se, hvordan SkyShowtime gebærder sig. Selvom det er en forlængelse af Paramount+ så virker det som om, at det overordnet er et nyt hold, der står bag.
Hej Rasmus.
Har i modtaget svar fra SkyShowtime på nogle af ovennævnte punkter?
Ja det har vi, men jeg er langt fra tilfreds med PR-svaret, så jeg har bedt dem om at svare individuelt på hvert enkelt spørgsmål. Hvis PR-bureauet ikke tager det seriøst, så går vi videre til ledelsen for at få kommentarer.
Af lunddal
#345771
allo skrev: 30. sep 2022, 12:27
lunddal skrev:Da SkyShowtime og tidligere Paramount+ er integreret i YouSees univers, ligger indhold vist nok direkte hos YouSee, så jo. YouSee er dem, der tilføjer og fjerner, og et virker til (som MartinKlintHald også skrev), at der har ligget indhold fra Paramount+ efter navneskiftet, og at de i øjeblikket er i gang med at "synkronisere" indholdet med SkyShowtime.
Yousee gør en ting og en ting only...- de viderestiller en direkte til (tjenestens navn) - uanset hvilken tjeneste det skulle dreje sig om, så er det, det eneste de kan og det eneste de gør...

det er ligesom...tja...- hvis du har en Android telefon og bruger Google Play (eller Apple's store) - Google kan ikke gøre noget som helst andet end at give dig en mulighed for at hente en app (eller et spil, etc.) - de kan lukke, fjerne, blokere en app men de kan IKKE gøre noget som helst ved selve (appens) indholdet - hverken redigere eller U name it i det - og det kan Yousee heller ikke

det eneste Yousee (og alle andre) kan, det er at give deres kunder adgang til (tjenestens navn)

hverken Yousee eller andre KAN ej heller er i stand til eller røre ved indholdet - slet, slet ikke :-)

Meny eller Irma kan heller ikke gøre noget ved Nutella's ingredienser eller bestemme hvor mange g. et glas skal indeholde...- de kan kun vælge om de vil stille dem på deres hylder eller ej... :-)
Det er ikke SkyShowtimes app du besøger. Du har en integreret SkyShowtime i din YouSee-boks, som YouSee selv står for i modsætning til andre tjenester, hvor YouSee giver dig et login til tjenestens egen app. Du "stilles ikke videre".

Sådan var det også med HBO Nordic, hvor nye ting, så vidt jeg ved, først dukkede op i YouSee "universet" efter noget tid.

De tjenester, der ikke kan integreres, får du et separat login til.

Måske du skulle se, hvordan SkyShowtime ser ud for os andre, der ikke er YouSee-kunder.
Senest rettet af lunddal 1. okt 2022, 00:24, rettet i alt 1 gang.
Af lunddal
#345772
allo skrev: 30. sep 2022, 12:59
ullum skrev: 30. sep 2022, 12:46Du lyder meget skråsikker - har Yousee/SkyShowtime bekræftet dette?

SkyShowtime i Yousee er fuldstændig magen til den gamle Paramount+ brugerflade i Yousee. Hvis det er SkyShowtime der styrer det og ikke Yousee, så er det da mærkeligt at de ikke har opdateret brugerfladen.
Hvis det er SkyShowtime der styrer det, hvorfor ligger der så ikke det samme indhold i Yousee som der gør på SkyShowtime på PC og på ATV?

SkyShowtime app i ATV er væsentlig anderledes end den gamle Paramount+ app i ATV.
ja Ullum, det er jeg

af de to svar som jeg har fået (et fra SkyShowtime og et fra Yousee) så ja - det er jeg, jeg er et 100 på at det som Yousee har fortalt mig, at det holder 100% (at de IKKE KAN - og slet ikke MÅ m.m. gøre noget som helst ved indholdet og at de blot giver adgang til (tjenestens navn) eller til de div. tv kanaler - som de så heller ikke MÅ ej heller KAN redigere i :-) )

det sagde jeg lige fra starten (at det er den gamle Paramount+ app) :-)

SkyShowtime sagde også at den gamle app bliver først lukket helt ned d.20 Oktober (så dem som har betalt for en md. de får det som de har betalt for - men det holder heller ikke da en del - alt for meget - indhold er allerede blevet fjernet...der blev også tilføjet nye ting og sager men en del af det som man har betalt for - det er blevet fjernet)
Det er hverken SkyShowtimes app eller Paramount+ app du ser på din YouSee boks. Det er YouSees egen, hvorfor det også ligner alt andet på YouSees boks.

Jeg er 99,9% sikker på, at det indhold, du ser, ligger på YouSees servere.

Hvad en tilfældig (ny)ansat i kundeservice hos SkyShowtime (eller YouSee for den sags skyld) fortæller dig, giver jeg ikke meget for. De har ingen indblik i det tekniske.

At Paramount+ appen stadigvæk kører til 20. oktober, skyldes at der er nogen der har betalt direkte til Paramount+. De kunder flyttes ikke til SkyShowtime.

Det har intet med dit forhold med YouSee at gøre, hvor du automatisk er skiftet til SkyShowtime fra dag 1 af. Du har ingen Paramount+ eller SkyShowtime app, men en sektion i YouSees univers med SkyShowtimes indhold. Sådan er det også med Viaplay bl.a.
Brugeravatar
Af bbplayer
#345774
lunddal skrev: 1. okt 2022, 00:18 Det er hverken SkyShowtimes app eller Paramount+ app du ser på din YouSee boks. Det er YouSees egen, hvorfor det også ligner alt andet på YouSees boks.
Det slog mig også nu når man ser de billeder, som er lagt op, for jeg ser ikke "Alle film / serier", eller dem listet som vist ved billeder.

Så det er ikke det samme, og derfor er antal vilkårligt forskelligt fra hvad vi andre har talt op, og set på og snakket om :)

Så slutter den vel der, og os andre med web login ser altså noget andet.
Af allo
#345779
@lunddal

jeg besøger ikke Skyshowtime's app - det har du helt ret i :-) - jeg bliver netop viderestillet til deres tjeneste :-) (uanset hvilken/hvis server ting ligger på)

det ER Skyshowtime's app som Yousee giver adgang til via deres egen app

og ja, den ser anderledes ud - men det er 100% noget som (tjenestens navn) står for - om det er i sammenarbejdet med Yousee kan jeg ikke udtale mig om men det er IKKE Yousee's app og det er ikke Yousee som kan eller må røre ved indholdet - og det uanset hvad...

'Du har ingen Paramount+ eller SkyShowtime app, men en sektion i YouSees univers med SkyShowtimes indhold. Sådan er det også med Viaplay bl.a.'

- jo, jeg har - det ER en Skyshowtime app - selvom at den ser anderledes ud :-)

så som sagt så giver Yousee adgang til dem (på samme måde som de give en adgang til andres kanaler) - hverken mere eller mindre; og Yousee har intet at skulle have sagt til indholdet

jeg vil have et tydeligt og konkret svar fra Skyshowtime (hvordan indholdet kommer til at se ud via. Yousee) så jeg kan tage stilling til om jeg skal have dem via Yousee eller om jeg skal tegne et almindeligt abonnement direkte hos Skyshowtime

og i mellemtiden så forsvandt der endnu en serie...
Af lunddal
#345783
allo skrev: 1. okt 2022, 11:58 @lunddal

jeg besøger ikke Skyshowtime's app - det har du helt ret i :-) - jeg bliver netop viderestillet til deres tjeneste :-) (uanset hvilken/hvis server ting ligger på)
Du viderestilles ikke - du forbliver hos YouSee. Jeg er absolut overbevist om at din teori ikke holder vand.
allo skrev:- jo, jeg har - det ER en Skyshowtime app - selvom at den ser anderledes ud :-)
Du har en SkyShowtime sektion, du klikker dig ind på.
Af allo
#345785
Yousee (ligesom andre udbydere) tilbyder udelukkende forbindelse/adgang/viderestilling til diverse tjeneste samt tv kanaler - intet andet (medmindre at man taler om Yousee's egen kanal)

om jeg forbliver hos Yousee mens jeg ser (tjenestens navn) eller om jeg bliver sendt videre er sagens uvedkommende da uanset hvad så er der tale om (tjenestens navn) egen app (selvom at den ser anderledes ud hos Yousee) samt (tjenestens navn) indhold som Yousee (igen) hverken må eller kan har indflydelse på/filtrere/reagere i m.m.

og problemet (for mig) er:
- at jeg (som alle andre som ser SkyShowtime via Yousee's app) har mistet RET MEGET indhold og jeg vil blot gerne vide hvad SkyShowtime har gang i (for det er et 100 at det ikke er Yousee som filtrerer/gør noget ved indholdet)...
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 20