Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af elcom
#345600
Vil tro Skyshowtime kører på andre servere end Paramount+, så forhåbentligt er det bare et spørgsmål om at få migreret indholdet over til den nye platform. Samme udfordring som HBOMax tjenesten havde i starten med HBONordic indhold. Mener også at der dagligt er kommet nyt indhold på Skyshowtime, selvom det er lidt svært at se når de ikke har en "lige tilføjet" visning.

Edit: Har lige lavet sammentælling og sammenlignet med den tælling jeg lavede ved deres launch. Ikke voldsomme store stigninger af indhold, men der sker lidt.

Film: 266 (launch), 274 (nu)
Serier: 98 (launch), 105 (nu)

Skal siges for serier at jeg kun har talt titler, så der kan være sket mere for antal sæsoner pr serie.
Af allo
#345601
det giver stadigvæk ikke meget mening at der kun ligger 2 sæsoner og at sæson 2 mangler f.eks. 3 afsnit (bl.a. det allerførste i sæson 2...)

der er 199 serier (stadigvæk: Skyshowtime - tidligere Paramount+ app via Yousee's bland-selv) minus de et par serier som figurer 2 gange (så alt i alt: sådan ca. 190 serier; det er godt nok LANGT FRA og en kæmper forskel i forhold til de 105 serier så du kan se i din app...)

så mange fede studioer og så presser de ca. 20+ 'reality' shows (serier) fra Mtv...

film:
- når jeg vælger: 'alle film' og 'vis alle' så ligger der 231 film der (det er så inkl. dokumentarfilm) men det er IKKE ALLE film som ligger der...ved første øjekast så kan jeg se at der mangler ca. 20 film som ligger i 'film for hele familien'...men alt i alt så passer det nogenlunde med de 274 film som du kan se i din app (+/- 20 film)

jeg kunne godt tænke mig at se resten af 'Patrick Melrose' men NNNÆÆÆÆ, NEJ! - der ligger kun ÉT afsnit...hvis de ikke tager sig (SNART) lidt mere sammen så går jeg helt Cornholio på dem :-)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345613
Rasmus Frederiksen skrev: 23. sep 2022, 12:53 Nogen der ved, om der kommer en app til Samsung TV (og gerne hvornår)? Jeg har ikke umiddelbart kunne finde svaret på nettet.

Mvh
Rasmus
Vi har spurgt SkyShowtime ind til det og afventer svar. I noget af det materiale, vi modtog, var der referencer til kommende apps til Smart TV og spilkonsoller, men intet konkret om mærker og platforme.
Brugeravatar
Af elcom
#345616
allo skrev: 26. sep 2022, 02:11 det giver stadigvæk ikke meget mening at der kun ligger 2 sæsoner og at sæson 2 mangler f.eks. 3 afsnit (bl.a. det allerførste i sæson 2...)

...
Nej, det lyder helt vanvittigt det du beskriver. Hos YouSee kræver det dog endnu mere, fordi de selv skal lave ekstra proces for at få det over i YouSee app'en. Kan huske HBONordic ting ofte var en dag eller to forsinkede.
Så der er nok nogen medarbejdere som er kommet på ekstra arbejde for at få en fuld tjeneste migreret ind.

Vi må håbe de får styr på det nogenlunde hurtigt.
Af allo
#345618
elcom skrev: Nej, det lyder helt vanvittigt det du beskriver. Hos YouSee kræver det dog endnu mere, fordi de selv skal lave ekstra proces for at få det over i YouSee app'en. Kan huske HBONordic ting ofte var en dag eller to forsinkede.
Så der er nok nogen medarbejdere som er kommet på ekstra arbejde for at få en fuld tjeneste migreret ind.

Vi må håbe de får styr på det nogenlunde hurtigt.
det er også helt vanvittigt at der er en så stor forskel når det gælder antallet af serier (ca.190 vs. 105) - det er vildt!
Brugeravatar
Af elcom
#345623
Ja, jeg har nu tiltro (endnu) på at det bliver justeret, så der indenfor en måneds tid også er 190+ serier på main SkyShowtime.
Det er jo en flere landes launch, så de har nok de ting med som var rettigheds sikret på tværs af lande, og så får de flyttet indhold med rettigheder sikret lokalt i Danmark over den næste tid.

Som forbruger kan det været meget svært at overskue al deres rettigheds/platforms jonglering.
Af allo
#345676
ret interessent udvikling...

nu er der kun ('kun' i forhold til hvad der ellers har været tilgængeligt for et par dage siden) 99 serier tilbage...

og det interessante, det kommer nu:

jeg stilede følgende spørgsmål til SkyShowtime (via deres chat):

- '...for to dage siden lå der ca.190+ serier i appen (SkyShowtime via Yousee) - nu ligger der kun 99; hvad ender det med? kommer de andre tilbage eller???'

- så fik jeg dette svar:

- "Jeg forsøgte at tjekke detaljerne, men da du har tegnet abonnementet via YouSee, har vi begrænset adgang til at gennemgå det.
Jeg vil foreslå dig at kontakte din tv-selskabets tjenesteudbyder, de vil kunne dele detaljerne, da det er dem, du har taget tjenesterne hos. Jeg håber, at du forstår."

- 'men det er Jeres/ShowTimes indold - ikke Yousee's...- det er jo ikke Yousee som tilføjer og fjerner Jeres indhold...- så det er ikke noget som de kan svare mig på...- det er udelukkende Jer...'

- "Jeg forstår din pointe. Vi har dog ikke fjernet noget indhold fra SkyShowtime indtil nu. Vi fortsætter snarere med at tilføje nyt indhold. Det kan være, at din tjenesteudbyder filtrerer indholdet fra deres side...
...og jeg er sikker på, at You See vil være i stand til at give dig det logiske svar."

- 'det håber jeg - for ellers så giver det absolut ingen mening (at de kan fjerne ca.100 serier som hører med til Jeres streaming tjeneste, helt på egen hånd og som det nu passer Yousee...det burde absolut ikke kunne lade sig at gøre (at gøre noget ved SkyShowtimes indhold)'


Yousee siger at de IKKE har fjernet/at de ikke fjerner SkyShowtime's indhold...
Af ullum
#345680
Jeg ved ikke hvordan det er gennem Yousee, men via SkyShowtime var der 98 serier tilgængelig ved lanceringen. I går var dette steget til 107 serier.
Så jeg vil give chatten ret i at der bliver tilføjet og ikke fjernet serier.
Brugeravatar
Af MartinKlintHald
#345681
Der kommer gradvist mere, meeen.. tag FBI: Most Wanted. Da de åbnede var der kun sæson 1, samt 4 afsnit i sæson 2. Nu er hele sæson 2 og 3 tilgængelige. Men tilgængæld er der fjernet undertekster på afsnit hvor der før var tekster (S02E02), andre har, men ikke dansk, og nogle har dansk. ( og så er der lige teksternes placering, men det er jo diskuteret ).

Så det er lidt et skridt frem og to tilbage lige nu, IMO
Af allo
#345684
ullum skrev:Jeg ved ikke hvordan det er gennem Yousee, men via SkyShowtime var der 98 serier tilgængelig ved lanceringen. I går var dette steget til 107 serier.
Så jeg vil give chatten ret i at der bliver tilføjet og ikke fjernet serier.
for et par dage siden lå der 190+ serier i appen - nu ligger der kun 99 sssåååååå...så nogen HAR FJERNET ca. 100 serier :-)

det som irriterer mig mest det er, at Skyshowtime siger at det er Yousee som 'filtrerer' indholdet (jeg aner ikke hvordan det skulle lade sig gøre) og Yousee siger at de ikke har noget som helst med indholdet at gøre (for det har de jo ikke)...

Skyshowtime kan ikke bare sige:
- '...og jeg er sikker på, at You See vil være i stand til at give dig det logiske svar' - der er tale om DERES EGEN app og DERES EGET indhold - Yousee har jo INTET med selve indholdet at gøre...og faktum er at der er blevet fjernet ca. 100 serier...
Af ullum
#345685
Som sagt så har der på intet tidspunkt ligger flere end de nuværende 107 serier på SkyShowtimes egen App. Hvis der har ligget 190 via Yousee, så må det være Yousee som har fjernet dem. Yousee har fuld kontrol over hvad der er tilgængelig via dem.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 20