Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af aalb1970
#345521
Rasmus Larsen skrev: 22. sep 2022, 08:48 Tak Anders. Du må også meget gerne dele nogle målinger af bitrate, hvis du har tid. Ovre i tråden om bitrater :)
Jeg smider det ind i aften :)
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345523
Naiera skrev: 22. sep 2022, 01:43 Ja, men kun hvis man gider sætte dimsen til 24Hz manuelt ;) Det synes jeg er i overkanten. Der er ikke noget jeg umiddelbart skal se, så jeg kan godt vente lidt på 4K og generelt højere bitrate. Der er dog dukket mere indhold op i dag.
Jo tak, det var jeg som tidligere skrevet godt klar over :)
Og ja, det er underligt, at de ikke har inkluderet matching af billedfrekvens.
Det med manglende matching af billedfrekvens er jo en af flere ting, der er et problem - indhold og nogle undertekster, der stadig mangler. Hvis Skyshowtime ellers ejer rettighederne til den, kunne de lige så godt have startet ud med Paramount+-appen...
Senest rettet af AndreasNyvang 22. sep 2022, 11:15, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345524
Jeg har sendt en email afsted til SkyShowtime i dag om bl.a. manglende indhold i sæsoner, undertekster, regionslås, match-funktion, stereo-lyd i stedet for 5.1 og nogle andre emner. Jeg håber, at jeg får svar, men nu må vi se, hvordan SkyShowtime gebærder sig. Selvom det er en forlængelse af Paramount+ så virker det som om, at det overordnet er et nyt hold, der står bag.
Af Pelle
#345532
Måske kan du også spørge dem hvorfor appen beder om adgang til min gps på iPhone… 🤨

Edit: kan se indstillinger, at det er pga regionsbegrænsninger. Det blev altså stadig et nej tak, men appen fungerer heldigvis stadig.
Af aalb1970
#345539
Update:

Har nu også testet appen på LG WebOS og Nvidia Shield.

Begge fungerede fint, men på Shield var der en interessant forskel. Modsat både Apple TV og WebOS kunne jeg her vælge mellem 2 forskellige lydspor i Yellowstone, et stereo lydspor og et DD+ 5.1 lydspor. Appen understøtter således surround sound, men endnu ikke på alle platforme.
Af Ellum
#345554
Du må også gerne spørge om, hvorfor man ikke kan fravælge at modtage spam fra dem og deres samarbejdspartnere, når man tilmelder sig, men først kan gøre det når jeg har fået en af deres spammails
Af Xlander
#345555
Ellum skrev: 23. sep 2022, 12:46 Du må også gerne spørge om, hvorfor man ikke kan fravælge at modtage spam fra dem og deres samarbejdspartnere, når man tilmelder sig, men først kan gøre det når jeg har fået en af deres spammails
Da jeg oprettet mig var der 2 bokse man kunne af krydse eller lade vær, så du nok bare over set dem.
Af ullum
#345563
De har reklameret med 10.000 timers underholdning ved lanceringen.
Med de film og serier der er der pt. er der maks. mellem 4.000 - 5.000 timer.
Så enten er det falsk markedsføring eller også er de bag ud med at få materialet lagt op.
Af allo
#345565
ullum skrev:De har reklameret med 10.000 timers underholdning ved lanceringen.
Med de film og serier der er der pt. er der maks. mellem 4.000 - 5.000 timer.
Så enten er det falsk markedsføring eller også er de bag ud med at få materialet lagt op.
der kommer nye titler hver dag (Skyshowtime via Yousee's bland-selv) men om det er nok/om de kommer i nærheden af de 10.000t. - det finder vi ud af...
Af lunddal
#345568
Pt. burde 1. prioritet være at få teksterne på plads. Lige nu er det jo ubrugeligt, og jeg kan simpelthen ikke forstå, hvordan det overhovedet er sluppet forbi testfasen.

Så kan indholdet komme bagefter.
Brugeravatar
Af bbplayer
#345575
Jeg skyndte mig at komme med på vognen men kan godt se at mange serier, er cuttet på enten 1 eller 2 sæsoner som f.eks viaplay stadig har komplet. Til prisen kan jeg godt overskue at være med for en tid, så må man overveje om det ikke bliver bedre.
Af allo
#345598
hvad f er logikken i følgende (Skyshowtime via Yousee's bland-selv så der er stadigvæk tale om den gamle Paramount+ app som blot hedder nu Skyshowtime - der er ikke blevet ændret andet end selve navnet):

- der lå samtlige sæsoner og samtlige afsnit af 'South Park'

- de blev fjernet og pt. kan man kun få glæde af 2 sæsoner: 1&2 (sidstnævnte mangler 3 afsnit)

hvad f går det ud på??? de lå/de var der jo allesammen i forvejen - hvad er pointen??? hvad er så grunden til at de blev fjernet?? og hvorfor kan man se de (næsten hele) første 2 sæsoner men ikke resterende 23???

det kan ikke være et spørgsmål om rettigheder...

det er så kun et af mange eksempler (samme gælder en del andre serier) som på ingen måde giver mening...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20