Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af elcom
#345421
EDIT: Et forholdsvist begrænset udvalg, kunne godt ligne at de lider under lidt rettighedsudfordringer for eget materiale som er solgt til andre i DK. 266 film og 98 serier er der på tjenesten (hvis deres søgning virker).

Ser ud til de kører med halv pris for life, ligesom HBOMax startede med:
SkyShowtime Månedligt DKK 69.00DKK 34.50/måned
Halv pris. For altid.
Dagens samlede beløb DKK 34.50

Den månedlige standardpris er 69,00kr. Vi gemmer dine betalingsoplysninger og fakturerer dig hver måned, indtil du opsiger dit abonnement. Tilbuddet om halv pris for livet er kun tilgængeligt for nye månedsabonnenter. Kun tilgængelig via SkyShowtime.com. Dette tilbud er gyldigt indtil 01.11.22. I stedet for den månedlige standardpris vil du blive opkrævet 34,50 kr hver måned eller (hvis standardpriserne ændres) prisen hver måned, der er 50% af den på det tidspunkt gældende standard månedlige SkyShowtime-abonnementspris, indtil du opsiger. Ved at abonnere på SkyShowtime accepterer du tilbudsbetingelserne. Du kan på din konto opsige dit abonnement for at stoppe fremtidige betalinger før din næste betalingsdato. Ved at abonnere accepterer du SkyShowtimes Brugsvilkår og Accepterer, at SkyShowtime giver dig øjeblikkelig adgang til SkyShowtimes digitale indhold. Du anerkender, at du som følge deraf mister din fortrydelsesret.
Af lommeregner
#345430
Der er tilsyneladende kun 2.0 lyd på diverse film og heller ikke danske undertekster på alt 🤔
Brugeravatar
Af elcom
#345433
Har leget lidt med deres app på Apple TV4k.

navigationen virker nogenlunde hurtig. Meget simpel opbygning, kan være fint, manglede dog noget "senest tilføjet". Men det kommer nok.

Lidt mere materiale end på Paramount+, men en del af både film og serier fra P+ mangler, så de har evt. lavet en HBOMax start og skal bruge lidt tid på at få det flyttet.
Jeg oplevede sjovt nok også samme undertekst fejl som en del havde på HBOMax, hvor underteksterne bliver vist øverst istedet for i bunden af skærmen.

Mit indhold, hvor man kan markere film og serier som favoritter virkede ikke for mig på Apple TV app'en. Jeg kunne ikke tilføje og når jeg gik ind på punktet var der heller ikke noget indhold. Hvis jeg brugte app'en i en browser virkede det fint.

Har ikke målinger, men bitraten virkede bestemt ikke som best of class. Og så savnede jeg 4K indhold, mærkeligt at vi skal leve med den begrænsning, en del af indholdet ved jeg de streamer i 4K i USA.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345434
Opdateret:
SkyShowtime i Danmark bekræfter, at følgende aktuelle biograffilm snart kommer til streaming: Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru, The Northman, Sing 2, Sonic the Hedgehog 2, The Lost City, Downton Abbey: A New Era, Nope, Belfast, Ambulance og The Bad Guys.
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345445
Hej, ny bruger her.
Er der andre, der har problemer med, at appen på Apple TV 4k (2017) melder:
This Service Is Unavailable in Your Location?
Jeg har forsøgt at slette, genstarte og derefter installere igen, men det virker ikke.
Jeg har uden problemer fået appen til at virke på min Android-telefon
Af lommeregner
#345448
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 13:18 Hvis I sidder med et Smart TV fra LG, Samsung, Panasonic eller fjerde som ikke kører Android, så må I gerne melde tilbage, hvis I spotter SkyShowtime appen :)
Den er på LG CX OLED :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345449
AndreasNyvang skrev: 20. sep 2022, 14:05 Hej, ny bruger her.
Er der andre, der har problemer med, at appen på Apple TV 4k (2017) melder:
This Service Is Unavailable in Your Location?
Jeg har forsøgt at slette, genstarte og derefter installere igen, men det virker ikke.
Jeg har uden problemer fået appen til at virke på min Android-telefon
Hej Andreas. Har du eventuelt en DNS-tjeneste (til at tilgå f.eks. udenlandske tjenester, der ikke er kommet til Danmark endnu) opsat på Apple TV? For vi fik samme besked ved installation af appen og vi har en DNS-tjeneste opsat.

EDIT: Samme spørgsmål til Fidoble. Hvis dette er et udbredt problem, så prøver vi at tage fat i dem.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#345450
lommeregner skrev: 20. sep 2022, 14:35
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 13:18 Hvis I sidder med et Smart TV fra LG, Samsung, Panasonic eller fjerde som ikke kører Android, så må I gerne melde tilbage, hvis I spotter SkyShowtime appen :)
Den er på LG CX OLED :)
Takker :) Jeg kan ikke finde appen på en LG E6 fra 2016, som vi har stående på kontoret, men jeg må hjem og tjekke på LG GX så.
Brugeravatar
Af AndreasNyvang
#345452
Rasmus Larsen skrev: 20. sep 2022, 14:39
AndreasNyvang skrev: 20. sep 2022, 14:05 Hej, ny bruger her.
Er der andre, der har problemer med, at appen på Apple TV 4k (2017) melder:
This Service Is Unavailable in Your Location?
Jeg har forsøgt at slette, genstarte og derefter installere igen, men det virker ikke.
Jeg har uden problemer fået appen til at virke på min Android-telefon
Hej Andreas. Har du eventuelt en DNS-tjeneste (til at tilgå f.eks. udenlandske tjenester, der ikke er kommet til Danmark endnu) opsat på Apple TV? For vi fik samme besked ved installation af appen og vi har en DNS-tjeneste opsat.

EDIT: Samme spørgsmål til Fidoble. Hvis dette er et udbredt problem, så prøver vi at tage fat i dem.
Jeg bruger ikke nogen dns-tjenester, så det er lidt mystisk

Edit: jeg har dog noget udstyr fra Nielsen sat op, men jeg har ikke oplevet nogen problemer med andre apps, såsom Paramount+, TV2 Play og HBO Max. Kan det give det nævnte problem?
Senest rettet af AndreasNyvang 20. sep 2022, 15:02, rettet i alt 1 gang.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 20