Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af marcshall
#344881
Hejsa

Hvad kan jeg realistisk få for min STR-DN1080 fra 2018? Den virker stadig fint og jeg har kvitteringen.

Befinder sig i centrum af Kbh.
Af Supergris
#344884
Jeg vil mene omkring de 2000 kr. +- et par hundrede.
Til sammenligning solgte jeg for små 2 år siden en magen til, blot fabriksny med fuld garanti til 2500 kr.
Der var flere der kontaktede mig og tilbød op til 3000 kr., men jeg havde lukket handelen til anden side...
Af filmfreak
#344894
Tjahh.. en tilsvarende Denon koster mere end 6000 kr . Priserne er jo steget rigtig meget siden 2018 så jeg vil mene at 3000 kr er en fair pris.
Den vejledende pris for Sony’en var dengang ca 6500 kr og siden da er priserne kun gået op.
Af marcshall
#344898
Hejsa

Mange tak for inputs.

Det er ikke med HDMI 2.1, nej.

I så fald, tager jeg gerne fornuftige bud ind. Der er ikke nogen bagkant, men hvis det rette bud kommer, kan jeg godt overtales til at sælge.
Af Supergris
#344901
Jeg købte min for 2222 kr. direkte fra Power, så mon dog nogle vil give 3000 kr. for en 4 år gammel udgået model?
Vejl. pris kan ikke bruges til så meget, da den ofte har været på tilbud til priser mellem 2500 - 3500 kr., hvor det laveste - så vidt jeg ved - er de 2222 kr., jeg købte den til...
Af filmfreak
#344908
Jeg mener at man skal se mere på hvor meget man skal give for et tilsvarende produkt i dag og ikke kigge så meget på, hvad man i sin tid har givet for den - måske har man fået den billigt på tilbud, men det siger jo ikke så meget om hvad den egentlig er værd i dag.
Alt er jo også steget voldsomt i pris siden ...

Alder og stand skal tages i betragtning.
Af Henrik B.
#344909
filmfreak skrev: 29. aug 2022, 18:34 Tjahh.. en tilsvarende Denon koster mere end 6000 kr . Priserne er jo steget rigtig meget siden 2018 så jeg vil mene at 3000 kr er en fair pris.
Den vejledende pris for Sony’en var dengang ca 6500 kr og siden da er priserne kun gået op.
Vejledende priser kan ikke bruges til noget helst, da de ikke afspejler hvad den reelt sælges til. SIdste blev den solgt til 4.000-4.500,-. Og lur mig om ikke den også har været under 4.000,- i forbindelse med udsalg, Black Friday o.lign.
Af Henrik B.
#344910
Supergris skrev: 30. aug 2022, 08:40 Jeg købte min for 2222 kr. direkte fra Power, så mon dog nogle vil give 3000 kr. for en 4 år gammel udgået model?
Vejl. pris kan ikke bruges til så meget, da den ofte har været på tilbud til priser mellem 2500 - 3500 kr., hvor det laveste - så vidt jeg ved - er de 2222 kr., jeg købte den til...
Lige nøjagtig!
Af Henrik B.
#344911
filmfreak skrev: 30. aug 2022, 13:59 Jeg mener at man skal se mere på hvor meget man skal give for et tilsvarende produkt i dag og ikke kigge så meget på, hvad man i sin tid har givet for den - måske har man fået den billigt på tilbud, men det siger jo ikke så meget om hvad den egentlig er værd i dag.
Alt er jo også steget voldsomt i pris siden ...

Alder og stand skal tages i betragtning.
:D :D :D

Ok. Du må så høre i den kategori, man også ser på Facebook, som forsøger at sælge ting, som var de lavet af guld.
Og nej, du kan INTET bruge et tilsvarende produkt i dag, eftersom der sker en udvikling, og receiverne i dag, har flere features - og derfor er dyrere.
Af JSAN
#347489
Hej marcshall,
Har du stadig din SONY STR DN1080 til salg?
Jeg vil gerne byde på den.
Jens - ny bruger på flatpanelsdk :)