Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#343828
Rasmus Larsen skrev: 20. jul 2022, 09:44 Hvis I stadig ikke har fået fat i PS5, så sælges der pt. PS5 Disc + Horizon Forbidden West bundle til 5.195 kroner.

Vi har opdateret artiklen her: PS5 og Xbox Series X nu på lager men til høje priser – opdateret
Så er PS5 nede i vejl. pris i begge udgaver (dog kun i butik) og prisen på Horizon Forbidden West bundle er faldet yderligere.
Se: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 1656321822
Af Jonassen
#343852
Mit Sony er XF90 modellen, nok derfor.
Var ind på appen på min iPad, og kiggede lidt rundt..synes ikke at indhold og udvalget man gratis (altså med abonnementet) får, er særlig stor. Der er en hel del serie og film som man bare bliver videresendt til F.eks HBO og Disney+, for at leje eller købe..
Den bliver opsagt efter de gratis 6 mndr.
Af allo
#343873
han er bare...det er for vildt hvad han disker op med gang på gang...og det hver ENESTE GANG...om det så er hans ULTRA-BRIGHT water-cooled TV eller:

#343895
Jonassen skrev: 22. jul 2022, 19:04 Mit Sony er XF90 modellen, nok derfor.
Var ind på appen på min iPad, og kiggede lidt rundt..synes ikke at indhold og udvalget man gratis (altså med abonnementet) får, er særlig stor. Der er en hel del serie og film som man bare bliver videresendt til F.eks HBO og Disney+, for at leje eller købe..
Den bliver opsagt efter de gratis 6 mndr.
Klik på 'TV+ Originals' fanen for kun at se det indhold, som indgår i TV+. I appen indgår nemlig også købe/lejefilm fra iTunes samt indhold fra partnere.

Fra Apple TV+ kan anbefale bl.a. Severance, Ted Lasso, For all Mankind, Prehistoric Planet (dokumentar af David Attenborough) og Pachinko.
Brugeravatar
Af Naiera
#343901
Trying, Foundation, Loot og Acapulco.
Af Jonassen
#343909
Rasmus Larsen skrev: 25. jul 2022, 10:02
Jonassen skrev: 22. jul 2022, 19:04 Mit Sony er XF90 modellen, nok derfor.
Var ind på appen på min iPad, og kiggede lidt rundt..synes ikke at indhold og udvalget man gratis (altså med abonnementet) får, er særlig stor. Der er en hel del serie og film som man bare bliver videresendt til F.eks HBO og Disney+, for at leje eller købe..
Den bliver opsagt efter de gratis 6 mndr.
Klik på 'TV+ Originals' fanen for kun at se det indhold, som indgår i TV+. I appen indgår nemlig også købe/lejefilm fra iTunes samt indhold fra partnere.

Fra Apple TV+ kan anbefale bl.a. Severance, Ted Lasso, For all Mankind, Prehistoric Planet (dokumentar af David Attenborough) og Pachinko.

Tak for input 8-)
Af kabri
#343932
Synes stray er ok men ikke mere end det. Lidt tamt gameplay og grafisk ikke videre imponerende. Det er ikke engang i hdr hvilket ellers er oplagt til de mørke og neonoplyste gader.

Er nok ikke helt med på hypen. Hvad synes i?
#343942
Jeg har samme oplevelse. Vores to piger er dog vilde med spillet. Vi har ikke kat i hjemmet men jeg hører, at det også er populært her :)

Og ja super ærgerligt med den manglende HDR-support i et spil som dette. De fleste opdager det nok ikke fordi PS5 er opsat til automatisk at konvertere alt til HDR...

Apropos: Man bør manuelt aktivere match-systemet på sin PS5: PlayStation 5 har nu SDR/HDR match-funktion til spil & apps
Af DanielPT
#343947
Rasmus Larsen skrev: 27. jul 2022, 09:40 Jeg har samme oplevelse. Vores to piger er dog vilde med spillet. Vi har ikke kat i hjemmet men jeg hører, at det også er populært her :)

Og ja super ærgerligt med den manglende HDR-support i et spil som dette. De fleste opdager det nok ikke fordi PS5 er opsat til automatisk at konvertere alt til HDR...

Apropos: Man bør manuelt aktivere match-systemet på sin PS5: PlayStation 5 har nu SDR/HDR match-funktion til spil & apps
Så du beder din PS5 om at konvertere alt til HDR ? Er det ikke en virkelig dårlig ting?
#343949
Nej det modsatte. PS5 konverterer som udgangspunkt alt (spil, film, serier) – undtagen Blu-ray – til HDR.

Man skal manuelt aktivere match-systemet for at undgå, at det sker. Aktiverer man match-systemet så sikrer man (så vidt muligt), at indhold i SDR vises i SDR og at indhold i HDR vises i HDR. Desværre tror jeg, at det er de færreste, som har aktiveret match-systemet.
Brugeravatar
Af Naiera
#343951
Kan man ikke fravælge HDR til spil?!
Af DanielPT
#343966
Rasmus Larsen skrev: 27. jul 2022, 12:29 Nej det modsatte. PS5 konverterer som udgangspunkt alt (spil, film, serier) – undtagen Blu-ray – til HDR.

Man skal manuelt aktivere match-systemet for at undgå, at det sker. Aktiverer man match-systemet så sikrer man (så vidt muligt), at indhold i SDR vises i SDR og at indhold i HDR vises i HDR. Desværre tror jeg, at det er de færreste, som har aktiveret match-systemet.
yes okay super! Jeg mente nok at det var bedst at køre med at den matcher :)
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 205