Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jonasij
#343477
Hej Flatpanels,

Jeg skal af med mit elskede Plasma TV, da jeg er røget på et OLED istedet.
Jeg købte TV'et via et fælleskøb her på Flatpanels, så det må næsten være på sin plads, at det skal videre herinde også ;)

Det er med blødende hjerte at det sælges, da det har været intet mindre end fantastisk..

Jeg må erkende at jeg ikke aner om der er et marked for sådan et tv - men hvis der er nogen der kan bruge det, så kom endelig med et bud..

Der er normale brugsspor efter 10 års brug :)

Kan ses i Aarhus hvis man ønsker det

https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1339053745

Mvh Jonas
#343546
Supergris skrev: 3. jul 2022, 20:56 Du skal ikke regne med meget mere end foræringspris, hvilket vil sige fra en plovmand og ned...
Det var nok også noget i den retning jeg havde tænkt :)

Jeg synes bare det er sådan et godt TV, så nogen skulle næsten have lov at få glæde af det.. Er der slet ingen plasma-tilhængere derude længere?
Af allo
#343669
Torben Rasmussen skrev:Det her er en salgstråd. Hvis I vil byde på varen, så kom med et bud. Jeg har ryddet tråden for uvedkommende støj.
det er simpelthen for latterligt at du kan tillade dig at blande dig i hvad folk må og ikke må sige til hinanden...
flyt til Kina eller til Rusland hvis du er tilhænger af det!

OP spurgte til noget og folk svarede - og det skal du IKKE (og det PÅ INGEN MÅDE!!!) BLANDE DIG I!!!

og det er heller ikke dig som skal bestemme hvad 'uvedkommende støj' er!

det her det burde meldes til (ved ikke hvor man melder sådan noget til) og hjemmesiden burde straffes (og det HÅRDT!)!
#343678
Hold da op… så er det vidst tid til at tage sin medicin ;;)
allo skrev: 13. jul 2022, 18:42
Torben Rasmussen skrev:Det her er en salgstråd. Hvis I vil byde på varen, så kom med et bud. Jeg har ryddet tråden for uvedkommende støj.
det er simpelthen for latterligt at du kan tillade dig at blande dig i hvad folk må og ikke må sige til hinanden...
flyt til Kina eller til Rusland hvis du er tilhænger af det!

OP spurgte til noget og folk svarede - og det skal du IKKE (og det PÅ INGEN MÅDE!!!) BLANDE DIG I!!!

og det er heller ikke dig som skal bestemme hvad 'uvedkommende støj' er!

det her det burde meldes til (ved ikke hvor man melder sådan noget til) og hjemmesiden burde straffes (og det HÅRDT!)!
#343684
vi har (løst) nedskrevet en rettesnor til slagstrådene for at undgå mudderkast omkring pris. Den debat I havde gang i hørte ikke rigtig til her. Tag den et andet sted.

Hvis du er utilfreds med reglerne og måden siden drives på, så finder du vel blot et andet sted at råbe op?

Det er fint at starte en debat andet steds udsprunget af en salgstråd, men formålet med denne del af Forum er, at få ting solgt og det hjælpes ikke på vej af, at man tilføjer en debat.
Af allo
#343703
Torben Rasmussen skrev:vi har (løst) nedskrevet en rettesnor til slagstrådene for at undgå mudderkast omkring pris. Den debat I havde gang i hørte ikke rigtig til her. Tag den et andet sted.

Hvis du er utilfreds med reglerne og måden siden drives på, så finder du vel blot et andet sted at råbe op?

Det er fint at starte en debat andet steds udsprunget af en salgstråd, men formålet med denne del af Forum er, at få ting solgt og det hjælpes ikke på vej af, at man tilføjer en debat.
'lick the boots og find dig i det som vi - suverænt - finder og bestemmer selv er passende eller smut et andet sted hen' - yeah right...som sagt så smut DU til et land som praktiserer det som du holder så meget af! - det her, det er Danmark - ikke Rusland, Nordkorea, Saudi-Arabien eller Kina!

OP spurgte om noget - andre svarede! - voksne har udvekslet deres meninger vedr. det som OP spurgte til - og du skal IKKE gør dig til dommer mht. om det gavner eller ikke gavner salget! (og slet ikke når der overhovedet ikke er brug for det! der blev talt pænt til hinanden og folk svarede/har forholdt sig til spørgsmålet!)

det er ikke første gang I har slettet andres indlæg blot fordi noget ikke passede ind i Jeres 'dagsorden' (mon ikke det er én af årsagerne til at der kun er ca.12 aktive brugere på en af landets største tv m.f. hjemmesider/forum...)


et echo chamber...- det er hvad det ligner mere og mere efterhånden...'luk, find dig i alt eller find et andet sted'...flot Flatpanels...meget flot...
#343965
Hold da ferie en vild debat mit lille indlæg kunne skabe..

Nå men det endte med at jeg gav det til en sød nabo som manglede et TV da vi skulle til at flytte.. Så det fik da lov at leve et lykkeligt liv videre..
tråden må gerne lukkes og slettes.

God sommer