Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#340586
Endnu en pulje film i 4K HDR. Tak til Flemming, som igen løbende har sendt tip.

Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
Ghostbusters: Afterlife
Basic Instinct
Den grønne mil (The Green Mile)
De uovervindelige (The Untouchables)
The King’s Man
House of Gucci
Jorden rundt på 80 dage
The Boss Baby: Family Business
Halloween Kills
The Adams Family 2
Resident Evil: Vendetta
The Sky is Everywhere
Copshop
Stockholm Marathon
Syng 2 (Sing 2)
Clifford: The Big Red Dog

Show Me The Father

The Comeback Trail
Best Laid Plans
The Card Counter
The 355 (Agents 355)
The Night House
Luftens sidste mester (The Last Airbender)
Supernova
Popovich: Road to Hollywood
Julia
The Sparks Brothers
Eddie (2020)
La Liste: Everything or Nothing
Af Flemming Larsen
#341069
Rasmus Larsen skrev: 30. dec 2021, 04:39
krenzler skrev: 27. dec 2021, 11:06 No Way Home er oppe som pre-order - nogen der ved noget om release date?
Det er Sony Pictures, så jeg tror de kommer til at holde ca. 75-120 dage fra biografpremieren - med mindre biografnedlukningen forlænges.
Den skulle være kommet den 22/3, men er lige pludselig dukket op i dag. Dejligt når det er den vej.
Af Beckham
#341087
Til ejerne af et nyere Sony TV, så kan jeg fortælle den nu også er tilgængelig på Bravia Core. Heldigt man lige har gemt et par kreditter..:-)
Af Flemming Larsen
#341136
Pelle skrev: 18. mar 2022, 14:50 Den første Godfather er også i 4k nu. Glæder mig til at gense den, håber på et tilbud snart.
Mon ikke de andre 2-3 film så også bliver opgraderet snart?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#341189
Som I måske har læst, så kan man ikke længere leje og købe film fra Apple TV appen på Android TV og Google TV. Det samme er tilfældet på Amazon FireTV platformen, men det er dog ikke nyt.

Apple TV appen til Android TV har ikke længere filmkøb & filmleje

Man kan stadig se de film, som man har i sit katalog, så man mister ikke adgang, men det viser vel nok, at hvis man satser på at lægge en del penge i filmkøb fra Apple, så bør man have deres hardware. Mig bekendt tager LG og Samsung ikke kommission for in-app køb på deres Smart TV-platforme, men det kan måske ændre sig.

John Gruber fra Daring Fireball kommenterer på vores artikel og siger, at det ganske rigtig handler om ændrede vilkår fra Google ift. in-app køb: https://daringfireball.net/linked/2022/ ... android-tv
Af Flemming Larsen
#341225
Rasmus Larsen skrev: 23. mar 2022, 07:20 Hvis man kigger i iTunes appen i stedet for Apple TV appen så ligger alle tre Godfather-film i 4K DV nu. Jeg ved ikke, hvorfor der er forskel.

Se her: https://itunes.apple.com/dk/movie-collection/the-godfather-trilogy/
Det er blevet ændret. I min Apple TV app står der Dolby Vision i de 3 film. Lidt underligt, at The Godfather 3 ikke er blevet opdateret samtidigt. Det er kun den nye udgave af den, som er opdateret.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#341226
Jeg kan faktisk slet ikke finde den normale udgave af Godfather 3 i Apple TV appen længere. Det er en del år siden jeg har set filmene sidst, men hvad dækker denne nye Mario Puzo-udgave over? Og erstatter den i praksis det originale 'cut' af 3'eren?
Af Flemming Larsen
#341227
Rasmus Larsen skrev: 23. mar 2022, 12:10 Jeg kan faktisk slet ikke finde den normale udgave af Godfather 3 i Apple TV appen længere. Det er en del år siden jeg har set filmene sidst, men hvad dækker denne nye Mario Puzo-udgave over? Og erstatter den i praksis det originale 'cut' af 3'eren?
Den kan vist ikke købes mere. Det er kun fordi, at jeg i sin tid, har købt det som en trilogi. Så har den stadig. Har lige købt den nye, men ikke fået set den endnu. Jeg tror, at den har erstattet den gamle. Der skulle være lavet en del om på den.
Af Flemming Larsen
#341228
Flemming Larsen skrev: 23. mar 2022, 12:16
Rasmus Larsen skrev: 23. mar 2022, 12:10 Jeg kan faktisk slet ikke finde den normale udgave af Godfather 3 i Apple TV appen længere. Det er en del år siden jeg har set filmene sidst, men hvad dækker denne nye Mario Puzo-udgave over? Og erstatter den i praksis det originale 'cut' af 3'eren?
Den kan vist ikke købes mere. Det er kun fordi, at jeg i sin tid, har købt det som en trilogi. Så har den stadig. Har lige købt den nye, men ikke fået set den endnu. Jeg tror, at den har erstattet den gamle. Der skulle være lavet en del om på den.
Den nye er 12 minutter kortere.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 68