Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fidoble
#338377
Beckham skrev: 22. dec 2021, 13:57 Det kunne da være fedt. Er ikke voldsom imponeret over kvaliteten på Blockbuster.

Men hvordan er det lige det fungerer med film inde på Apple TV? Har aldrig brugt det før. Men har fået A80J nu og den skulle vist have appen mener? Kan man bare signe op og købe\leje den enkelte film og så ikke andet?
Ja, det kan du. Jeg benytter ATV+ appen på min Shield i soveværelset og der har jeg adgang til de film jeg har købt via iTunes. Hvis du har abonnement på tjenesten kan du selvfølgelig også se de film og serier der er tilgængelige på den.
Af Flemming Larsen
#338560
No time to die. Er der kommet Dansk tekst på? Har lige været i iTunes, og der står at der skulle være på. Det stod der ikke før. Så kan være, at det er ændret.
Af jkn789
#338565
kan bekræfte at der nu er kommet danske undertekster på mit køb af No time to die, 12 dage efter udgivelsen på iTunes.
det er sgu ikke godt nok Apple
Af Dusty
#338567
jkn789 skrev: 29. dec 2021, 18:48 kan bekræfte at der nu er kommet danske undertekster på mit køb af No time to die, 12 dage efter udgivelsen på iTunes.
det er sgu ikke godt nok Apple
Nu skal jeg ikke være den som forsvarer Apple, men efterhånden er der rigtig mange led i disse distributions aftaler etc., hvor meget kan gå galt. Og med tanke på Apple's "retur" regler så er det vel OK der sker fejl en sjælden gang. Jeg er meget tilfreds med Itunes.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 69