Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337652
Apple kårer 'Fantasian' til årets Arcade-spil, Dazn til årets TV-app

Efter et interessant første år på Apple Arcade, så synes jeg personligt 2021 har været noget tamt – med Fantasian som en af lyspunkterne. De er begyndt at inkludere '+' titler, som er ældre spil til køb eller in-app køb, der nu indgår i Arcade.

Nu er de nye iPad og Mac ret potente, men iPhone og Apple TV sætter klare begrænsninger for ambitions/grafikniveauet i spil. Om nogle år begynder de vel at skære ældre enheder fra kompatibilitetslisten, men bredde virker stadig som et stort fokusområde for dem.
#338050
lennon skrev: 20. okt 2021, 13:32 - og måske kun 3 år inden F1, som vi kender det forbydes pga grøn miljøhensyn ?
For min skyld må F1 hellere end gerne gå "all electric only" . . .
Det er desværre muligt du har ret, men det vil være ren symbolpolitik. Den mængde brændstof der brændes af i et F1 løb er en dråbe i havet i forhold til at transportere hele cirkusset rundt i verden, inkl. tilskuerne. Selve sporten er irrelevant, det er alt det udenom der har en miljøpåvirkning.
#338077
AirPlay videoptagelser til ATV 4K gen2. skudt med iPhone 12pro/ 13Pro Max i HDR/ Dolby Vision kan stadig ikke trigge HDR/Dolby Vision f.eks. til et LG OLED G1 eller C1, når man AirPlayer et footage fra mobilen til ATV.

Dette er stadig ikke fixed i 15.2, træls…..

Flytter man filen over til en iPad, så afspilles den fint som HDR. “AirDrop”, prøver man så her fra til ATV, så er det stadig i SDR., træls….

(4K 30fps.)
#338958
Det er muligvis ikke 100% ATV 2021-relateret, i så fald beklager jeg.

Vi har lige nu en... JVC soundbar, som aldrig rigtig har spillet sammen trådløst med vores Samsung-fjernbetjening, så for det meste bruger vi den bare ikke. Det med den ekstra fjernbetjening er åbenbart for besværligt.

Jeg overvejer om to Homepod Mini'er kunne være et alternativ? I det mindste er de nemmere at anvende, når vi samtidig bruger Apple TV 2021-udgaven.

(Jeg håber selv, at spørgsmålet er tilstrækkeligt ATV-relateret :D)
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 48