Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#337929
Sony was bringing PlayStation Now to mobile phones, according to a confidential Apple presentation: https://www.theverge.com/22828526/sony- ... apple-epic

Det er baseret på dokumenter, som er kommet frem ifbm. Epic-Apple retssagen. Jeg har tit undret mig over, hvordan Sony har udrullet PlayStation Now. Sony var blandt de første med spilstreaming, de så potentialet, men det var som om de ikke rigtig gad. Engang var PS Now jo på Smart TV - ligesom Xbox Game Pass først kommet nu. Alligevel taler de fleste om Google Stadia som den første store streamingtjeneste til spil.

Måske egentlig historien om Sony i en nøddeskal. De var også blandt de første med OLED, med microLED og meget andet. Men det er som om de aldrig formår at få udbytte af tingene.
Af kabri
#337977
bendix skrev: 10. dec 2021, 11:45 Kun rygter, man kan da håbe at der kommer noget i forbindelse med filmen næste år. 🙏

Men det er ellers et ret tæt pakket år i 2022 for PS5 med spil der lanceres.
Jeg har prøvet den nu. Det ser lækkert ud <B Lidt slingrende kørsel i bilerne men det kunne da godt se ud som forstadiet til et rigtigt spil.
Af VILLAFOREVER
#337982
Jeg er begyndt og spille Det nyeste PS4 Mafia spil, dog på min PS5. Hakker en del, men ellers fedt.
Ved i om man kan fjerne den der røde Health bar.? Ødelægger min nye AJ90 Sony OLED.
Brugeravatar
Af bendix
#338287
Vejledende pris på pulse er 799 så jeg forstår ikke at du udskammer Elgiganten for at sælge et brand varmt produkt til retail pris.

Jeg fik en i kurven og har frigivet den igen her kl 10:39.
Af Emilos88
#338289
Nej Min Bror købte en ved Føtex til 6000kr. med en ekstra controller og Little Big Planet.

Det er overpris og jeg forstår faktisk ikke at de må.

Jeg har bestilt ved El-giganten, så kan han få den i stedet og spare en del penge.
#338290
bendix skrev: 20. dec 2021, 10:43 Vejledende pris på pulse er 799 så jeg forstår ikke at du udskammer Elgiganten for at sælge et brand varmt produkt til retail pris.
Hvor udskammer jeg nogen? Har du fået det forkerte ben ud af sengen her til morgen?.. :) Jeg deler tippet om, at der er åbnet for salg herinde. Jeg nævnte blot, at det er overpris, hvilket det er ift. markedspris på headset.

Hvad Pulse koster i vejl. er jo komplet fiktivt. I øvrigt burde det ift. kvaliteten – og det dårlige Tempest 3D Audio-system - næppe koste selv 699 kroner.
Brugeravatar
Af bendix
#338292
Jeg tror at din tolkning af overpris skal revurderes, hvis C1 koster 5000kr i Power men 9000kr i Elgiganten er det så også overpris? I så fald forstår jeg bedre din holdning. Men reelt set er overpris hvis varen sælges dyrere end den Vejl. pris.
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 205