Til al snak om Android TV - Google's styresystem til tv-skærme, mediebokse og spilkonsoller

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lunddal
#337487
allo skrev: 29. nov 2021, 18:47 det har ingen betydning at den sidder på en (rooted eller ej) boks og ikke på en mobil telefon/tablet
Apps kan tjekke om de kører på et rooted enhed og nægte at køre.

Vil gætte på, at det i dette tilfælde har med kopibeskyttelse at gøre.
Af allo
#337488
lunddal skrev: 29. nov 2021, 18:49
Men det er jo ikke en Android app, du forsøger at køre (hvilket sikkert vil virke), men en Android TV app.

Android TV != Android.
men det er en app som fungerer på Android og som er designet til at fungere på Android
Af allo
#337489
lunddal skrev: 29. nov 2021, 18:50
allo skrev: 29. nov 2021, 18:47 det har ingen betydning at den sidder på en (rooted eller ej) boks og ikke på en mobil telefon/tablet
Apps kan tjekke om de kører på et rooted enhed og nægte at køre.

Vil gætte på, at det i dette tilfælde har med kopibeskyttelse at gøre.
hvis dette er tilfældet så burde både Yousee og HBO være i stand til at kunne give mig det svar i stedet for at komme med:
'????...ingen ide...kun udvalgte mærker...' og lign. intetsigende svar

det som du siger kan jeg godt forholde mig til (hvis dette er tilfældet)
Senest rettet af allo 29. nov 2021, 18:56, rettet i alt 2 gange.
Af lunddal
#337490
allo skrev: 29. nov 2021, 18:51
lunddal skrev: 29. nov 2021, 18:49
Men det er jo ikke en Android app, du forsøger at køre (hvilket sikkert vil virke), men en Android TV app.

Android TV != Android.
men det er en app som fungerer på Android og som er designet til at fungere på Android
Og igen: Android TV != Android.
Af lunddal
#337491
allo skrev: 29. nov 2021, 18:54
lunddal skrev: 29. nov 2021, 18:50
allo skrev: 29. nov 2021, 18:47 det har ingen betydning at den sidder på en (rooted eller ej) boks og ikke på en mobil telefon/tablet
Apps kan tjekke om de kører på et rooted enhed og nægte at køre.

Vil gætte på, at det i dette tilfælde har med kopibeskyttelse at gøre.
hvis dette er tilfælde så burde både Yousee og HBO være i stand til at kunne give mig det svar.
Det er jo ikke sikkert, at sådan en oplysning formidles til kundeservice. De har en liste over enheder, de understøtter, og det er hvad de ved.
Senest rettet af lunddal 29. nov 2021, 19:29, rettet i alt 1 gang.
Af allo
#337495
Kritte skrev:Brug Apple tv 😜😜😜
nej, ellers tak :-) dette kommer A-L-D-R-I-G til at ske - jeg kommer aldrig til at støtte ej heller sige 'ja, tak' til et gratis Apple produkt :-)

nederen at Yousee ikke har en app til Xbox...(HBO fungerer upåklageligt på Xbox men jeg har brug for at begge apps kører på samme enhed)
Senest rettet af allo 29. nov 2021, 19:43, rettet i alt 1 gang.
Af allo
#337496
lunddal skrev: 29. nov 2021, 18:57 Det er jo ikke sikkert, at sådan en oplysning formidles til kundeservice. De har en liste over enheder, de understøtter, og det er hvad de ved.
jeg har vært forbi teknisk support - begge udbydere (telefonisk og pr. mail hvor der blev undersøgt ting og sager), kunne jeg ikke selv komme igennem til teknisk support så har jeg bedt alm. kundeservice medarbejder om at fremlægge mit problem over for dem, undersøge hvordan og hvorledes og efterfølgende vende tilbage med et konkret svar...(som så ingen kunne give mig)
#337500
Der er sjovt at læse folk der bare skriver for at brokke sig…

Brokker: “Se her, det her er HELT urimeligt og forkert”

Alle andre i tråden: “Det er pænt standard og du ved ikke hvad det er du har købt.”

Brokker: “Det passer ikke med hvordan min verden fungerer! Jeg vil bare brokke mig og så skal alle give mig ret!”

Alle andre i tråden: “Næh, det gider vi ikke. For du aner ikke hvad du snakker om.”

Brokker: “Så brokker jeg bare videre til support og lader som om at jeg stadig har ret i at brokke mig!”

Barn…
Af George1
#337512
Jeg bliver sgu også lidt forvirret, er det ikke bare at trådstarters boks ikke er super velegnet til alle android apps, man skal derimod købe en . NVIDIA Shield hvis man vil android uden bøvl.
Af allo
#337519
lennon skrev: 29. nov 2021, 23:37
Forstår godt forvirringen/frustrationen, - der har været lignende tråde på Recordere.

og ikke nok med det så ikke engang ens udbyder (og andre af slagsen) er i stand til at komme med et konkret svar/en forklaring...