Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Poulnyrup
#337171
Det skal hænge fladt, så ikke så meget hokus pokus der. Men der er jo en million forskellige muligheder. Overvejer at gå i jem og fix, fremfor at betale 2-3 gange så meget. Hvad tænker I?
Af bromberg
#337209
pete01 skrev: 24. nov 2021, 22:51 C1 er designet til at stå på et bord. Hvis du ville have det vægophængt, skulle du have købt et G1.
Sikke en gang sludder og ingen hjælp. G1 er som udgangspunkt tiltænkt væg ja, men C1 er da absolut til begge dele.
Har selv siddet med valget om begge to, men c1 har den fordel (i mit tilfælde) at jeg kan have apple tv og noget philips hue bag C1 når det er væghængt.
Jeg har et klassisk biltema beslag til 99kr hængende til c1 65". Jeg har haft C8 og E6 i 65" på det også, så det virker skam fint til det formål.

Jeg låner lidt tråden. Jeg vil gerne have et beslag til C1 65" jeg kan dreje skærmen på og det tyndeste er Vogels trin 546.
Andre gode bud?
Af Poulnyrup
#337214
bromberg skrev: 25. nov 2021, 07:02
pete01 skrev: 24. nov 2021, 22:51 C1 er designet til at stå på et bord. Hvis du ville have det vægophængt, skulle du have købt et G1.
Sikke en gang sludder og ingen hjælp. G1 er som udgangspunkt tiltænkt væg ja, men C1 er da absolut til begge dele.
Har selv siddet med valget om begge to, men c1 har den fordel (i mit tilfælde) at jeg kan have apple tv og noget philips hue bag C1 når det er væghængt.
Jeg har et klassisk biltema beslag til 99kr hængende til c1 65". Jeg har haft C8 og E6 i 65" på det også, så det virker skam fint til det formål.
Det er sgu da det, jeg køber 🙌 det i jem og fix passer ikke i vesa-målene. Tak for indspark
Af Ladekarlen
#337320
lydemann skrev: 26. nov 2021, 22:37 Eller byg det ind i væggen, det har jeg gjort med skabe på bagsiden så set er dejlig nemt at komme til med
ledninger og div.
Må man være så uforskammet at spørge om et par billeder og se hvordan det ser ud? I inspirations navn :)