Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#336506
Det var da godt nok nogle ondsindede hijackere, sådan ligefrem at lukke kanalen (jævnfør teksten man mødes med) - Troede at alle videoer blev slettede for ejeren, når man decideret lukkede en YouTube kanal, så mon ikke YT ligefrem er aktivt med inde over for at genoprette videoerne?
Brugeravatar
Af bendix
#336515
Digital Foundry venter ihvertfald på adgang igen. Som jeg forstår det blev kanalen Hijacked, Google fik den tilbage og sikrede materiale.

Nu venter DF vidst blot på overdragelsen.

Brugeravatar
Af bendix
#336540
Jeg tror kun den er bag en mur hvis man ofte besøger Blomberg, så jeg linker lige til artiklen.

https://www.bloomberg.com/news/articles ... rtages-hit

I september havde Sony opgivet 13.8mill solgte PS5, i hvilken periode ved jeg dog ikke. Men denne artikel omhandler vidst perioden fra marts til marts.

Det skal blive interessant at følge hvordan de fylder op til Jul. Det tyder ihvertfald på at de vil af med scalpers og selv sælge systemerne i de store lande.
Brugeravatar
Af bendix
#336916
Far Cry 6 er meget godt syntes jeg, også på bud. Har ikke spillet dem før.

Deathloop er jeg ikke så begejstret for, men R&C Rift Apart er lækkert lavet og deres 120hz (40fps) er virkelig en fed løsning på OLED.

Outriders til 170kr fik jeg også købt.
Af Alex B
#336979
Husk PS+ stackes.

Har du stadig tid tilbage inden næste betaling kan du altså sagtens benytte BF tilbuddet til 12 mdr ekstra (eller mere endnu).

Tror aldrig det er billigere end 300, så det er en god cyklus at komme ind i, at forny på denne tid af året.
  • 1
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 205