Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kabri
#335903
Pelle skrev: 26. okt 2021, 08:20 Yes, så kører det 8-) Og med Apple TV-integration. Fantastisk!

Også fundet appen i iPhone her.
Altså integration i AppleTV app? Hvordan virker det? kan man også tegne abonnement der?
Af OleA
#335905
På ipad kører appen kun i landscape mode, såvidt jeg kan se. Lidt irriterende når man bare vil browse kataloget.
Af Brian E
#335907
Jeg så også lige tilbuddet, og det er godt nok imponerende. Det vil vi helt klart gøre brug af.

Jeg tænker, det er deres måde at sikre sig mod, at folk har HBO nogle måneder, sætter abonnementet på pause og skiftet til en anden tjeneste, for senere at skifte tilbage til HBO.

Det er aggressivt på den helt fede måde. Mere af det, tak!
Af steadi
#335911
Gad vide hvor mange, som lukker deres nuværende abonnement og opretter et nyt, når nu deres intro-tilbud er så fordelagtigt?

Et nyt abonnement kræver dog vel et ikke-tidligere brugt kreditkort, så måske begrænser det nogle lidt.
#335912
kabri skrev: 26. okt 2021, 08:39
Pelle skrev: 26. okt 2021, 08:20 Yes, så kører det 8-) Og med Apple TV-integration. Fantastisk!

Også fundet appen i iPhone her.
Altså integration i AppleTV app? Hvordan virker det? kan man også tegne abonnement der?
Ligesom Disney+, altså ikke som kanal.
Af kabri
#335913
disqus_SE7F3dOyAG skrev: 26. okt 2021, 09:19
kabri skrev: 26. okt 2021, 08:39
Pelle skrev: 26. okt 2021, 08:20 Yes, så kører det 8-) Og med Apple TV-integration. Fantastisk!

Også fundet appen i iPhone her.
Altså integration i AppleTV app? Hvordan virker det? kan man også tegne abonnement der?
Ligesom Disney+, altså ikke som kanal.
Okay. Er det rigtig forstået at når man klikker play på en film så åbner den ovre i hbo max appen?

Jeg har ikke brugt dette før så hvordan kommer man i gang? Jeg går ud fra at man først tegner abonnement på hbo max?
Af kabri
#335915
Henxian94 skrev: 26. okt 2021, 09:12
Rasmus Larsen skrev: 26. okt 2021, 09:02 Introprisen på 39,50 kr/md. gælder "resten af livet", siger HBO.

HBO Max lanceret med introduktionstilbud på 39,50 kr/md.

Det er rimeligt voldsomt og overraskende, synes jeg.


Billede
Ikke helt korrekt. Der står at hvis prisen stiger, fortsætter man med 50%.
Ja der er forskel på at prisen fastholdes og rabatten fastholdes. Men stadig god pris selv hvis hbo max senere stiger til fx 99 eller 119 kroner.
Af Pelle
#335917
kabri skrev: 26. okt 2021, 09:25
disqus_SE7F3dOyAG skrev: 26. okt 2021, 09:19
kabri skrev: 26. okt 2021, 08:39

Altså integration i AppleTV app? Hvordan virker det? kan man også tegne abonnement der?
Ligesom Disney+, altså ikke som kanal.
Okay. Er det rigtig forstået at når man klikker play på en film så åbner den ovre i hbo max appen?

Jeg har ikke brugt dette før så hvordan kommer man i gang? Jeg går ud fra at man først tegner abonnement på hbo max?
Ja, og alt hvad du ser i HBO Max-appen bliver opdateret på din kø i Apple TV-appen.

Jeg loggede ind i HBO Max-appen og da jeg åbnede Apple TV-appen næste gang, foreslog den automatisk at aktivere det.
#335918
Hvis nogen af jer har Mac med Xcode og mulighed for at aktivere videokonsollen på Apple TV 4K, så lad os også få nogle målinger af video- og lydkvalitet. Brugeren 'Boddhisatvaen' melder i kommentarsektionen om streaming der ikke er meget bedre end HD: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?sub ... 5584789219

Jeg ved ikke om der er fuld blus igennem her ved lancering – har ikke nået at kigge endnu.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21