Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#335420
Nej, den begrænsning er pænt irriterende på Nordic-app’en. Vi ender konstant med, at sidde et sted og ville se noget på HBO, blot for at konstatere, at det er den “forkerte” enhed man har fået med sig.
Af Flemse2001
#335426
Torben Rasmussen skrev: 9. okt 2021, 21:14 Nej, den begrænsning er pænt irriterende på Nordic-app’en. Vi ender konstant med, at sidde et sted og ville se noget på HBO, blot for at konstatere, at det er den “forkerte” enhed man har fået med sig.
Netop. Er totalt latterligt i denne streaming tid vi er i.
Af [Kris]
#335699
Jeg har Nordic via Telmore, og fik e-mail fra Max om min konto var opdateret. Det lykkes mig at logge på Max med mine Nordic login oplysninger, dog stadigt via VPN, men streamer til min Shield via en sideloaded HBO MAX app uden yderligere problemer.
#335730
Rasmus Larsen skrev: 22. okt 2021, 12:18 Så fik vi svar på en god pulje af de spørgsmål, som vi havde efter præsentationerne. 4K HDR10 / Dolby Vision samt Dolby Atmos lyd er bekræftet for Danmark. HBO Max kan dog endnu ikke dele en liste over titler.

HBO Max erkender udfordringer og lover bedre brugeroplevelse & streamingkvalitet
Som jeg har nævnt før, så er udvalget af film i 4K HDR på HBO Max ikke så stort endnu i USA. Det er primært nyere Warner Bros film, hvilket nok også bliver tilfældet i Norden.

4K HDR er rimelig bredt supporteret hos HBO Max, men Dolby Atmos er kun supporteret på ganske få enheder. Atmos virker f.eks. ikke på Android TV, Samsung TV og Xbox, ifølge HBO Max.

Listen ser således ud i USA:
Batman v Superman: Dawn of Justice: Ultimate Edition
The Conjuring: The Devil Made Me Do It
Dune (streaming through Novermber 21, 2021)
Godzilla vs Kong
Judas and the Black Messiah
The Little Things
The Many Saints of Newark (streaming through October 31, 2021)
The Matrix
The Matrix Reloaded
The Matrix Revolutions
Mortal Kombat
No Sudden Move
Space Jam: A New Legacy
Those Who Wish Me Dead
Tom and Jerry
Wonder Woman (2017)
Wonder Woman 1984
Zack Snyder’s Justice League
Zack Snyder's Justice League: Justice is Gray
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21