Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af allo
#335076
Torben Rasmussen skrev: Allo: der er jo bare tale om, at Telmore bytter én tjeneste ud med en anden i deres pakkeabonnement. Det har de gjort adskillige gange før. Det har intet med Viaplay at gøre, men kun sammensætningen af streamingtjenester i Telmores abonnement.
tak for svaret

de kommer (nok) til at miste en del kunder ved at erstatte Viaplay med Paramount+ (mest pga. sport)
Af Brian E
#335085
allo skrev: 27. sep 2021, 23:15 tak for svaret

de kommer (nok) til at miste en del kunder ved at erstatte Viaplay med Paramount+ (mest pga. sport)
Men det er vel ikke Viaplay Total, de har i abonnementet? Det vil i hvert fald være en voldsom forringelse at erstatte den pakke med Paramount+.
Af allo
#335113
Brian E skrev:Men det er vel ikke Viaplay Total, de har i abonnementet? Det vil i hvert fald være en voldsom forringelse at erstatte den pakke med Paramount+.
jeg kender ikke til abonnementet og derfor spurgte jeg til det, men hvis det (Paramount+ i stedet for Viaplay uden sport) er tilfældet så er det (nok) en gevinst for de fleste...men igen: jeg ved ikke hvordan det hænger sammen og hvad det er præcis de mister
Af lunddal
#335125
Kenneth skrev: 27. sep 2021, 14:24 I øvrigt så vil HBO Max erstatte HBO på Telmore Play abonnementer. Det har jeg netop fået mail om fra Telmore.

Paramount+ erstatter Viaplay for dem der har dette med i abonnementet.
Det kan jeg ikke se ud fra det dokument, de har sendt ud til kunder.

Paramount+ ser ud til at erstatte CMore over hele linjen, og Viaplay er stadigvæk med i både nuværende og tidligere abonnementer.

CMore har i øvrigt været ude i et stykke tid i den forstand, at det kun er kunder med gamle abonnementer, der har haft det.
Af perstærk
#335190
Yousee skriver:
Spørgsmål og svar:

Hvad sker der med med HBO Nordic?

HBO Nordic vil pr. d.26 oktober ikke længere kunne vælges i Bland Selv. Har du HBO Nordic i forvejen, vil du dog fortsætte med tjenesten.

Hvordan ser jeg indholdet fra HBO Max?
Indholdet ses via HBO’s platforme og bliver ikke muligt at se via YouSee’s egne platforme.

Hvordan får jeg HBO Max igennem YouSee? Jeg har allerede HBO Nordic.
Fra d. 26. oktober kan du gå ind i Bland Selv og vælge HBO Max i stedet for HBO Nordic og få glæde af det HBO Max indholdet med det samme.


Hvor mange point koster HBO Max i Bland Selv?
HBO kommer til at koste 6 point ligesom HBO Nordic gør i dag.
Af allo
#335198
så dvs. at man får login til HBO MAX's app? - det lyder godt (og billigt; hvis man er til div. streamingstjenester så giver 'Bland selv 36' ret god mening...)
Af Kenneth
#335199
lunddal skrev: 29. sep 2021, 06:57
Kenneth skrev: 27. sep 2021, 14:24 I øvrigt så vil HBO Max erstatte HBO på Telmore Play abonnementer. Det har jeg netop fået mail om fra Telmore.

Paramount+ erstatter Viaplay for dem der har dette med i abonnementet.
Det kan jeg ikke se ud fra det dokument, de har sendt ud til kunder.

Paramount+ ser ud til at erstatte CMore over hele linjen, og Viaplay er stadigvæk med i både nuværende og tidligere abonnementer.

CMore har i øvrigt været ude i et stykke tid i den forstand, at det kun er kunder med gamle abonnementer, der har haft det.
BEKLAGER, jeg huskede forkert :(

Herunder kan I læse beskeden jeg fik:
telmore.jpg
telmore.jpg (155.26 KiB) Vist 1519 gange
Brugeravatar
Af Naiera
#335312
*får ;)
#335313
Det var tænkt som "man betaler 79 kroner om måneden for langt mere indhold" :)

Artiklen er også blevet opdateret med blandt andet:
- teaser til Game of Thrones: House of the Dragon,
- flere titler i tabellen
- foto af brugerflade
- information om et introtilbud (afsløret den 26. oktober) mm.
- 3 samtidige streams
- Der kommer funktioner såsom anbefalinger, download til offline-visning, brugerprofiler (op til 5, både til voksne og børn) og forældrestyring
- HBO Max bekræfter "4K UHD" for Norden, men har ikke kommenteret på HDR-formater og Dolby Atmos-lyd, ej heller titler
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 21