Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#333305
Jeg vandt en kode til en digital PS5, men man må/kan åbenbart ikke give dem videre?!
Brugeravatar
Af Naiera
#333307
Altså, det kan/må man jo ikke…
Af Beckham
#333319
Nu har jeg jo set at der rent faktisk er andre PES fans herinde......andre som er lige så skuffet som jeg over gårsdagens præsentation af 2022 udgaven? Kan måske godt se ideen med at gå til F2P når man ser på spilmarkedet generelt set. Men som en old school Master League spiller ved jeg jo godt hvor fokus kommer til at ligge med denne model, og det er ikke på offline delen. Ser man bort fra alt dette, så synes jeg godt nok også selve spillet ser skuffende ud. Ikke meget next gen over det.
Brugeravatar
Af bbplayer
#333326
Naiera skrev: 21. jul 2021, 16:23 Altså, det kan/må man jo ikke…
Når du nu gerne ville deltage men alligevel ikke eje maskinen, så kan du jo købe den, og finde køber herinde eller andre steder, som får glæde af det.

Ingen siger du behøver tjene på det, for det var vel en fejl du deltog når du ikke lyder særligt interesseret i at indfri tilbuddet.
Af Jonassen
#333329
Beckham skrev: 19. jul 2021, 14:14
Jonassen skrev: 14. jul 2021, 18:14 Tak for input. :)

Det er jeg vist nødt til.
Lidt besynderligt at de gør det mere besværligt..ved ikke om der en en speciel grund til det.
Jeg fandt et billigt HAMA sæt i Elgiganten. Det gjorde tricket.
Har fået købt et sæt i Biltema, prøver igen i weekenden og håber at jeg kan fikse det..
Af Jonassen
#333331
Hvad er jeres erfaring med Playstation Now? Og Playstation plus?
Jeg tænker ift. udvalg af spil til Playstation 5. 8-)
De burde også have en kombi løsning til lidt lavere pris, for dem der har interesse for begge abonnementer..
Senest rettet af Jonassen 22. jul 2021, 22:02, rettet i alt 1 gang.
Af Beckham
#333332
Jonassen skrev: 22. jul 2021, 20:51
Beckham skrev: 19. jul 2021, 14:14
Jonassen skrev: 14. jul 2021, 18:14 Tak for input. :)

Det er jeg vist nødt til.
Lidt besynderligt at de gør det mere besværligt..ved ikke om der en en speciel grund til det.
Jeg fandt et billigt HAMA sæt i Elgiganten. Det gjorde tricket.
Har fået købt et sæt i Biltema, prøver igen i weekenden og håber at jeg kan fikse det..
Good luck! Spændt på at høre om du finder noget "dernede". Der er jo folk derude som har fundet et lille stykke papir\pap som stikker ud.
Af Jonassen
#333336
Tak, ellers må jeg håbe at man snart kan købe en anden type blæser, man kan skifte den nuværende ud med..
Skruer tit op for lyden, så jeg ikke hører støjen… :D
Af Beckham
#333337
Ok...jeg har efterhånden vænnet mig til det her. Tænker ikke så meget over det. Mest når man er i menuerne på et spil og baggrundsmusikken er lav. Ved ikke om jeg orker at skulle have den sendt igen....
Brugeravatar
Af bendix
#333341
Der er 6mdr gratis Apple TV + til alle som har en PS5 og tager appen ned der. Man må vidst ikke have abonnement i forvejen. Det skal lige udløbe først. Virkede fint her uden et abonnement i forvejen og kan selvfølgelig bruges efterfølgende på alle ens enheder.
Af sokken
#333345
Arghh. Jeg har selvfølgelig lige lavet en konto for 2 dage siden på min shield. Jeg har godt ikke tegnet abonnement så det kan være at det er muligt alligevel
  • 1
  • 127
  • 128
  • 129
  • 130
  • 131
  • 205