Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#332116
TBC: Men er far cry 6 og de andre du nævnte på gamepass day one? Det var Game Pass udvalget jeg svarede @Rasmus om og i den forbindelse var det de 3 nævnte titler der var lidt interessant.
Brugeravatar
Af TBC
#332126
bendix skrev: 14. jun 2021, 17:24 TBC: Men er far cry 6 og de andre du nævnte på gamepass day one? Det var Game Pass udvalget jeg svarede @Rasmus om og i den forbindelse var det de 3 nævnte titler der var lidt interessant.
Ah ok. Det har jeg ikke gået op i før nu.

Af dem jeg har linket er Forza 5, Flight Simulator, Redfall, Starfield, Sea of Thieves - A Pirate's life, Psychonauts 2, The elder scrolls online, A Plague Tale Requim, Shredders, Atomic Heart, The outer worlds 2, Age of impires IV og Stalker 2 er på vej til Gamepass.

Af dem du har nævnt er Outriders, Yakuza og Doom Eternal allerede på game pass. (3 ud af 3)

Så faktisk er det kun 2 ud af 15 af de ovenstående helt nye trailerlinkede spil der IKKE [umiddelbart] er på vej til Game pass, hvilket imho er en ret overraskende, helt crazy og mind-boggling andel ;;) - Det var jeg slet ikke bevidst om før, hvor jeg bare havde fokus på selve spillene. Det lader da i hvert fald til at de mener det alvorligt, det der med game-pass :o [=overrasket]

Jeg har tidligere haft game-pass til PC, da det kostede 33 kr/md, men har pauset det mens jeg har spillet andre titler (senest Resident Evil Village). Men med "den fart på" MS har med Game Pass, ser det da umiddelbart ud til at det nok er noget jeg kommer til at genbesøge på et eller andet tidspunkt. Særligt eftersom jeg er typen der som reglen kun gennesmpiller et spil 1 gang før jeg kaster mig over det næste.
#332137
Jeps jeg nævmte de 3 spil fordi det var de eneste i game pass der fanger min interesse som er inkluderet på nuværende tidspunkt.

Horizon 5 ville jeg bestemt også spille når det bliver udgivet.

De andre spil der blev vist igår er ikke lige min kop te, men jeg forstår godt og tror også at det er den vej Microsoft skal gå for at få de høje investeringer tilbage og med deres multi platforms tilgang skal de nok få mange kunder.
Brugeravatar
Af TBC
#332139
Det eneste jeg har imod deres strategi er at jeg ikke er sikker på at alle titler fra dem bliver timed exlusive. Personligt hader jeg at nogen overhovedet køber sig til ekslusive titler og så det helst hen hvor peperet gror, da det alene og kun gavner selskabet, men ikke gameren. Så timed exlusivity er det eneste jeg kan gå med til som acceptabel model. 3 måneder syntes jeg faktisk lyder som fint, hvis det fremover kunne blive standarden fra både MS og Sony - Men det er desværre nok bare ikke der vi er helt endnu.
#332142
bendix skrev: 14. jun 2021, 13:42 Hvilke spil ser du som attraktive? Jeg ser rigtig mange spil men det virker mere som kvantitet over kvalitet.

Outriders, Yakuza serien og Doom Eternal set fede ud, men ellers kan jeg ikke rigtig få øje på noget som frister.
Jeg kan særligt godt lide RPG, 'cinematiske' spil (á la Uncharted) og indie-agtige spil med et nyt twist eller tema (senest Ori, Creaks, The Last Campfire). Men jeg spiller gerne noget fra de fleste genre for variationens skyld. Måske med undtagelse af de store multiplayer spil. Ikke fordi de ikke er underholdende, men jeg har bare ikke tiden til spil, der er endeløse.

Jeg er dog ikke så meget til de store skydespil, som jeg synes Xbox har haft en overvægt af. Det bliver for mainstream for mig. Ligesom actionfilm, så er det fin nok underholdning, men de giver mig ikke så meget personligt :)
Brugeravatar
Af TBC
#332215
Rasmus Larsen skrev: 15. jun 2021, 06:25Jeg kan særligt godt lide RPG, 'cinematiske' spil (á la Uncharted) og indie-agtige spil med et nyt twist eller tema (senest Ori, Creaks, The Last Campfire). Men jeg spiller gerne noget fra de fleste genre for variationens skyld. Måske med undtagelse af de store multiplayer spil. Ikke fordi de ikke er underholdende, men jeg har bare ikke tiden til spil, der er endeløse.
Lyder FULDSTÆNDIGT som noget jeg selv kunne have skrevet!
(bortset fra at jeg ikke har spillet Creaks & The Last Campfire)
Tør man spørge om alder? O-O
Brugeravatar
Af TBC
#332595
mcBob skrev: 25. jun 2021, 09:29 Any Danish website where I could set up a notification to learn immediately if the XBox Series X comes back in stock for its 3899dk price?
On www.pricerunner.dk you can specify the price and/or the relative pricedrop for wich you would like a notification via the "overvåg pris" (monitor price) feature.

www.edbpriser.dk also offer a price-monitor feature for registered users.
Af mcBob
#332604
TBC skrev: 28. jun 2021, 03:55
mcBob skrev: 25. jun 2021, 09:29 Any Danish website where I could set up a notification to learn immediately if the XBox Series X comes back in stock for its 3899dk price?
On www.pricerunner.dk you can specify the price and/or the relative pricedrop for wich you would like a notification via the "overvåg pris" (monitor price) feature.

www.edbpriser.dk also offer a price-monitor feature for registered users.
Thanks, I now have one set up with both... thought, it probably won't stop me from checking every website ever 15 minutes :)
#332676
Der er kommet Series X konsoller i Microsofts servercentre, så streamede Xbox-spil starter hurtigere og i højere kvalitet.

Xbox løfter spil-streaming til 1080p60, nu drevet af Series X

Det ligner for mig at se en optakt til, at Xbox app lanceres på diverse Smart TV. 1080p60 gør sig trods alt bedre på de store skærme.
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 42