Debat af spilkonsoller, hvad angår både spildelen og medieafspilningsdelen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af TBC
#332049
En titel der sikkert er mange der glæder sig til - Ny Gameplay trailer der lige er blevet lagt på nettet for 20 minutter siden:

Svjv er der brugt Unreal Engine 4 (nej, ikke 5) til titlen der har været under udvikling noget tid. Til gengæld ser det ud til at titlen trods den lange udviklingstid vil have en hvis grad af RayTracing fra day one, fra den aktuelle video desværre på det niveau man er blevet mere vant til at se og ikke på det niveau og med den grad af bounces som man så i den nyelige revamp af Metro: Exodus i dens enhanced PC edition (Spillets stil og udseende kunn i øvrigt ellers godt kunne minde mig lidt om Metro Exodus EE, fraset den lavere grad af RayTracing). Den gode nyhed er at der ser ud til at være gjort meget ud af den stemning, det artistiske udtryk og den stil der er seriens hallmark, det dårlige som sagt at det desværre fra aktuelle shots ser ud til at spillet umiddelbart kommer med mere "normal" og mere hybrid grad af RayTracing uden samme RayTracing ekstremitet og Fidelity som vi så ifbm Metro Exodus - Enhanced edition til PC'en (selv om man da kan have lov at håbe endnu. Det er bare ikke hvad de aktuelle shots vidner om: https://photos.app.goo.gl/WXTQ6x2XsaAPyGDz5
Brugeravatar
Af TBC
#332064
Der er generelt begyndt at komme lidt flere trailere ud i 4K fra E3
(flere en nedenstående vil sikkert blive i ordentlig kvalitet i løbet af i morgen)















Kun i 1080p i skrivende stund:

Senest rettet af TBC 14. jun 2021, 20:42, rettet i alt 2 gange.
#332096
Rasmus Larsen skrev: 14. jun 2021, 08:53 Jeg er stadig ikke fast abonnement på Xbox Game Pass, men jeg må sige, at det bliver mere og mere attraktivt hele tiden. Microsoft har fart på.
Hvilke spil ser du som attraktive? Jeg ser rigtig mange spil men det virker mere som kvantitet over kvalitet.

Outriders, Yakuza serien og Doom Eternal set fede ud, men ellers kan jeg ikke rigtig få øje på noget som frister.
Brugeravatar
Af TBC
#332110
bendix skrev: 14. jun 2021, 13:42 Outriders, Yakuza serien og Doom Eternal set fede ud, men ellers kan jeg ikke rigtig få øje på noget som frister.
Det handler muligvis også om spilsmag. Jeg tænder f.eks. ikke selv specielt på de titler du nævner lige der, mens Stalker 2 imho sagtens kunne se ud til at have potentiale - Jeg kan naturligvis være farvet af de gode oplevelser med Metro (som det dårligt kan undgå at give associationer til) - Men er der noget som f.eks. Cyberpunk 2077 burde have lært os (selv om det trods alt faktisk er at relativt udmærket spil på PC), så er det at det ikke er hypen eller forventningen omkring en titel der gør et godt eller solidt produceret spil.

FarCry 6, Rainbow 6, Redfall, Starfield, Stalker 2 og måske også Atomic heart og A Plauge tale Requim kan sagtens vise sig at gå hen og blive nogle ganske glimrende og spilværdige udgivelser, potentialet er klart til stede - og hvem ved med Outer Worlds 2, hvis trailers selvironi jeg må indrømme jeg er lidt vild med kan blive til? :D ...Bethesda plejer i hver fald godt at kunne finde ud af at skrue udmærkede og spilværdige spil sammen.

Så selv om man ikke har set de allerstørste eller hidtil mest hypede titler på dette års E3 fra hverken MS eller Sony, så kan det nu sagtens vise sig at flere at de afslørede titler bliver ganske gode spil at spille mens vi kan gå og vente på at et af de afslørede spil eller et eller andet andet fremtidigt spil går hen og viser sig at blive hypet mere siden hen.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 42