Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
#332051
Hejsa jeg står og skal af med mit lille hjemmebio setup, men kunne godt bruge en vurdering og samlede pris på det hele ca. Perfekt stand, alt købt hos Hifiklubben. Jeg har haft det ca i halvandet år og mindes jeg gav 7500kr

Det drejer sig om:

1x DENON AVR-S650H Ogrinal emballage medfølger.
4x Argon ALTO5 MK2 Hvid
1x Argon BASS8 MK2 Hvid
1x Argon ALTO C MK2 Hvid

Tak.
Af eliteMario
#332114
Jeg vil også sige det skal ned på 50% for at være interessant. Men man kan selvfølgelig sige at receiver (som Tver mm) taber mere værdi end passive højtalere da udviklingen her bare er en anden.

Må jeg spørge hvorfor du vil sælge? Jeg overvejer selv et nyt setup med Argon højtalere som dine dog med bass10 istedet og så 2 stk 4wall monteret i loftet til et 5.1.2 setup.
Af Cub
#332280
eliteMario skrev: 14. jun 2021, 17:21 Jeg vil også sige det skal ned på 50% for at være interessant. Men man kan selvfølgelig sige at receiver (som Tver mm) taber mere værdi end passive højtalere da udviklingen her bare er en anden.

Må jeg spørge hvorfor du vil sælge? Jeg overvejer selv et nyt setup med Argon højtalere som dine dog med bass10 istedet og så 2 stk 4wall monteret i loftet til et 5.1.2 setup.
Det er fordi jeg gerne vil have hdmi 2.1 så umiddelbart er det kun receiver jeg vil af med.
Af Cub
#332348
Supergris skrev: 17. jun 2021, 19:32 Så undrer jeg mig over, hvorfor du har dine højttalere til salg?
Jeg spørger efter en vurdering. Hvornår jeg sælger det er vel op til mig selv :)
Af Supergris
#332356
Korrekt, du spørger efter en vurdering, baseret på en samlet pris af alt dit grej, hvilket ikke giver meget mening, hvis du ikke ønsker at skille dig af med dine højttalere!

Baseret på, hvad du skriver her:
"Det er fordi jeg gerne vil have hdmi 2.1 så umiddelbart er det kun receiver jeg vil af med." , må man forledes til at tro, du ikke har til hensigt at sætte dine højttalere til salg, så spørgsmålet om "hvornår", er vel ikke aktuelt?
Af Cub
#332362
Supergris skrev: 19. jun 2021, 19:31 Korrekt, du spørger efter en vurdering, baseret på en samlet pris af alt dit grej, hvilket ikke giver meget mening, hvis du ikke ønsker at skille dig af med dine højttalere!

Baseret på, hvad du skriver her:
"Det er fordi jeg gerne vil have hdmi 2.1 så umiddelbart er det kun receiver jeg vil af med." , må man forledes til at tro, du ikke har til hensigt at sætte dine højttalere til salg, så spørgsmålet om "hvornår", er vel ikke aktuelt?
Er du OK? :)