Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ZackGem
#329210
Hvad mener du med om det bliver langsomere?
Altså om du får forsinkelse, så du ikke har lipsync?

Bør ikke være et problem på de fleste ordentlige soundbars/receivers.
Af anders234
#329221
Nej det er menuen i Apple tv der bliver langsomt, når jeg skifter mellem apps og starter og stopper en film for eksempel, så kommer der sort skærm et par sekunder ligesom om den lige skal finde ud af det, når den er sat til tv kører det uden pause, men så der heller ingen atmos lyd
#329236
Det er fordi der er to HDMI-skift involveret når den sidder i soundbar. Først skifter ATV format, som får soundbar til at skifte format - der er en lille forsinkelse - og så er der samme forsinkelse når signalet fra ATV igen er klart. Det er ret normalt.
Brugeravatar
Af Naiera
#329241
anders234 skrev: 5. apr 2021, 16:54 Nej det er menuen i Apple tv der bliver langsomt, når jeg skifter mellem apps og starter og stopper en film for eksempel, så kommer der sort skærm et par sekunder ligesom om den lige skal finde ud af det, når den er sat til tv kører det uden pause, men så der heller ingen atmos lyd
I mit setup, med scaler og projektor, tager dette skift snildt 15 sekunder :p
Af steadi
#329254
Omvendt vil en 8K-model måske være det bedste argument for at fastholde en pris på 179 USD eller mere.

Men jeg er snart ret sikker på, at vi absolut tidligst ser en ny model i Q4 i år, hvis overhovedet i år.
Brugeravatar
Af David Munch
#329296
Jeg mener en 8K model er for tidlig. Der er næsten ingen skærme på markedet, og der er praktisk talt intet materiale heller. Og de skal jo have et eller andet at opgradere med til Apple TV 7.. :P
Af steadi
#329306
Mit indlæg skulle endelig ikke forstås som, at jeg tror på en 8K-model ved næste opdatering. Det vil jo sende Apple klart i front på streamingbokse, og det virker meget ulig Apple at være først.
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 103