Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#328018
Hej

Hvad tænker i jeg kan få for mit LG OLED wallpaper model W7 fra 2017 - 65 tommer

Nypris 35.000kr kalibreret og med 5 års ekstra garanti - så stadig garanti til næste år

Jeg har ikke originalt emballage

Men ellers er fejlfrit TV som hænges op med magneter
#328020
Tja, alt for lidt tænker jeg. Man kan jo pt få et nyt 65 tommer for en 11000-12000,-. Så med lidt held burde du kunne få ca det halve, altså en 5000-6000,-. Måske endda lidt mere når nu det er et wallpaper.
#328229
nktnkt skrev: 8. mar 2021, 22:35 Hej

Hvad tænker i jeg kan få for mit LG OLED wallpaper model W7 fra 2017 - 65 tommer

Nypris 35.000kr kalibreret og med 5 års ekstra garanti - så stadig garanti til næste år

Jeg har ikke originalt emballage

Men ellers er fejlfrit TV som hænges op med magneter
Hvor i landet bor du og hvad er årsagen til at du vil sælge?
#328877
Torben Rasmussen skrev: 25. mar 2021, 09:13 Fragt er vel - som udgangspunkt - lidt problematisk. Jeg har ikke selv forsøgt at flytte en W-model, men har du gjort dig tanker om hvordan en køber skal få det hjem?
Nej det har jeg ikke gjort mig tanker om, men jeg vil da anbefale og ligge bagsæderne ned og man pakker selve skærmen forsvarligt ind i et tykt tæppe, så den ikke blive ridset. Selve soundbar delen kan stå på ved siden af
vi flytter ind om ca 1 uges tid, så hvis der er nogle der er interesseret skal vi handle nu, ellers bliver det sat op i det nye hus - og jeg sælger ikke under de 9000kr, kan se de går til langt højere priser på hifishark - så det er nu der skal slåes til..