Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#323150
Rasmus Larsen skrev: 13. nov 2020, 06:55 Der er kommet tvOS 14.3 beta. Nogen som har læst om eller spottet ændringer?
Xbox Series X controlleren registreres i seneste tvOS 14.3 beta. Den kan parres, men knapperne reagerer dog ikke endnu. MacRumors har også fundet referencer til PS5's DualSense og Amazons Luna Controller i iOS 14.3.

Xbox Series X controller-support til Apple TV – måske også DualSense


Billede
Af anders234
#324915
Hej har haft Apple tv 4 k i et par uger nu og er meget tilfreds med det, men har oplevet en 3 - 4 gange at når jeg tænder for det det tænder tv'et, men der kommer ikke noget signal/ billede på, før jeg slukker og tænder for Apple tv'et igen kommer billedet. Andre der har oplevet dette?
Brugeravatar
Af hans123
#324929
anders234 skrev: 27. dec 2020, 16:54 Hej har haft Apple tv 4 k i et par uger nu og er meget tilfreds med det, men har oplevet en 3 - 4 gange at når jeg tænder for det det tænder tv'et, men der kommer ikke noget signal/ billede på, før jeg slukker og tænder for Apple tv'et igen kommer billedet. Andre der har oplevet dette?

Har oplevet det 3-4 gange i år. Ja i år

Tv er et LG oled B9. Så lille problem. For mig.
Men tænker det er noget hdmi bøvl

Har også et B8 som aldrig har haft problemet. Og her er tv 2 år gammelt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#324940
Jeg oplever det også fra tid til anden på min. HDMI-CEC er bare lort i de implementeringer vi har nu. Min soundbar holder også op med at tænde sammen med TV efter 1-2 uger, så det hele må genstartes.
Af steadi
#326765
Ifølge Avsforums ændrer Apple godt og grundigt rundt i hvilke billedhastigheder, som ATV kan afspille materiale i med tvOS 14.5.

Ændringen er åbenbart, at den kan afspille i 24fps, men en del andre formater er røget i svinget?

Lyder som en spændende opdatering.
  • 1
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 103