Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#319733
Viggo Helbo skrev: 29. sep 2020, 08:04 Hugosarang skrev.....håber personligt snart Eclipse mk2 kommer?
Fik du ikke en pris på ca. 61.0000k kr samt en leveringstid i november? Har noget ændret sig?
Undskyld / Rettelse.
Fik du ikke en pris på ca. 61.000 kr. samt en leveringstid i november? Har noget ændret sig?
#319743
Millemis skrev:B&O lever i bedste velgående....ingen dans på roser, men de
udvikler stadigvæk nye produkter og sælger masser af produkter, som folk kan
bruge - i flere forskellige kategorier.
Der må jeg medgive dig MM, dette er stort -

Det første produkt i B&O’s gaming-portefølje bliver et sæt hovedtelefoner.
De kommer på markedet i foråret 2021. - Tryk her.
Brugeravatar
Af Millemis
#319747
Peter Pan skrev: 29. sep 2020, 16:42
Millemis skrev:B&O lever i bedste velgående....ingen dans på roser, men de
udvikler stadigvæk nye produkter og sælger masser af produkter, som folk kan
bruge - i flere forskellige kategorier.
Der må jeg medgive dig MM, dette er stort -

Det første produkt i B&O’s gaming-portefølje bliver et sæt hovedtelefoner.
De kommer på markedet i foråret 2021. - Tryk her.
Igen et typiskt eksempel på at alt, hvad Peter Pan ikke selv kan bruge, er dømt ude per definition.

MM
#319793
Bang & Olufsen: Delårsrapport Q1 2020/21
Bang & Olufsen leverede en tocifret vækst i første kvartal og gjorde gode fremskridt på strategieksekveringen i kvartalet. Dette var den første rapporterede omsætningsvækst siden Q1 2018/19. COVID-19 fortsatte med at påvirke virksomheden og den globale forbrugeradfærd, og Bang & Olufsen oplevede øget efterspørgsel efter TV og lydprodukter til hjemmet. Omsætningen steg med 10,3% (11% i lokal valuta) til DKK 462 mio., og EBIT-marginen før særlige poster var -8,5%, hvilket var 22,3 procent bedre end sidste år. De frie pengestrømme var DKK -62 mio., og koncernens likviditetsposition var DKK 497 mio., forbedret gennem aktieemissionen som blev afsluttet i juli. Forventningerne til 2020/21 fastholdes.

CEO Kristian Teär udtaler:
“Vores tocifrede vækst i første kvartal var primært drevet af en positiv udvikling i monobrandkanalen i vores fokusmarkeder og nye produktlanceringer.” siger adm. direktør, Kristian Teär. ”I en tid med stor usikkerhed er det finansielle resultat et udtryk for solid strategieksekvering af hele organisationen og styrken af vores brede portfolio af innovative produkter, der gjorde os i stand til at tilpasse os den ændrede forbrugeradfærd, vi så i kvartalet. Uforsigeligheden forårsaget af COVID-19 fortsætter, og vi har stort arbejde foran os i forhold til at eksekvere på vores strategi og skabe en lønsom forretning. Men vi er tilfredse med den fremgang, vi leverede i første kvartal, og fastholder vores forventninger til året.”

”Trods negative frie pengestrømme på DKK 62 millioner, så vi en markant forbedring sammenlignet med sidste år, og vi har i dag en likviditetsposition på DKK 497 million efter aktieemissionen i juli,” siger Kristian Teär. ”Vores indsats for at styrke vores omkostningsfokus fortsatte i første kvartal. Vi realiserede DKK 31 millioner i besparelser som led i vores omkostningsprogram, og vi er godt på vej til at levere på målsætningen om en årlig besparelse på DKK 175 millioner ved fuld implementering i 2021/22.”
  • 1
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 168
  • 326