Til snak om underholdningsmedier af alle typer. Hvad har du set for nylig og hvilke er dine yndlingsfilm / spil?

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#316273
Fringe burde ikke koste meget i anskaffelse på Blu-ray.
Brugeravatar
Af Naiera
#318610
Teenage Bounty Hunters på Netflix er langt, langt bedre end den lettere fjollede præmis lægger op til.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#318623
+1 til Ted. Den er altså god.

Vi har lige set første sæson af Cobra Kai på Netflix. Den er også ganske fin, dog med lidt for mange irriterende tilbageblik på Karate Kid filmen, som om den korte tid filmen varede var den lykkeligste i hovedpersonernes liv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#318632
Øv. Jeg starter på anden sæson i aften. Det virker også lidt som en serie, der kun burde have haft én sæson - som så godt måtte have været bedre strikket sammen.
Af isteen
#318634
Jeg har det også lidt på samme måde med Papirhuset på Netflix. Den var fremragende i første sæson, men så gik det op for mig, at det én af de serier der bliver ved i det uendelige. Lidt som det vi i gamle dage kaldte narefisse
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#318663
Ja, det er jo blevet normen, at man fortsætter en serie indtil den er så tyndslidt, at man har jaget alle fans væk. Der er aldrig noget, der bare stopper naturligt.

Der er få undtagelser, hvor kvaliteten også er tilsvarende høj, såsom True Detective eller Fargo, hvor de enkelte sæsoner ikke rigtig har noget med hinanden at gøre og dermed heller ikke kører historien ud i det absurde.
Af KongeJonas
#318664
Jeg bliver nød til at tilføje Narcos til listen, selvom den har lidt dage på bagen, specielt de 2 første sæsoner er virkelig gode! :)
Af kimklarup
#318716
hej
The Knicks på HBO bedre bliver det ikke+++:).
Handler om et hospital år 1900 hvor de bl.a. opfinder nye operationsmåder.
Chernobyl på HBO +++ kun 4 afsnit

Cmore: svensk serie Springfloden+++, Jægerne+++ samt rebecka martinsson+++

Alle de foreslåede serier er ikke med mange sæsoner
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 12