Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#315732
Appel WWDC 2020 afholdes den 22. juni: https://www.apple.com/newsroom/2020/06/ ... onference/

Nu hvor der længe har været rygter om ny Apple TV-boks, så tænker jeg, at en lancering på WWDC er sandsynlig. Hvis den som rygtet får en noget kraftigere SoC så kommer der vel også et spilelement ind over præsentationen.

Og så regner vi naturligvis med også at se tvOS 14.
#316142
Opdatering:
YouTube i 4K understøttes med tvOS 14. "Watch the latest YouTube videos in their full 4K glory. Your favorite music, slo‑mo, outdoor, and vlog footage never looked better," skriver Apple.

'Audio Sharing' til flere AirPods samt AirPlay i picture-in-picture på Apple TV er også med i tvOS 14.
Brugeravatar
Af Naiera
#316143
Det ville sgu være godt hvis de lige sneg 24.000Hz-understøttelse med.
Af steadi
#316150
Rasmus Larsen skrev: 22. jun 2020, 23:29 Opdatering:
YouTube i 4K understøttes med tvOS 14. "Watch the latest YouTube videos in their full 4K glory. Your favorite music, slo‑mo, outdoor, and vlog footage never looked better," skriver Apple.

'Audio Sharing' til flere AirPods samt AirPlay i picture-in-picture på Apple TV er også med i tvOS 14.
Youtube i 4K er fedt, det er hvad jeg har ventet på.

Men jeg tænker også det betyder, at Apple ikke lige har en ny generation ATV på trapperne.
Af steadi
#316155
Rasmus Larsen skrev: 23. jun 2020, 09:20 Jeg føler mig stadig ret overbevist om, at der kommer ny Apple TV-hardware i år. Der var ikke nye forbrugerprodukter på WWDC i nogen af kategorierne så de må jo have en masse planlagt til senere på året.
Det er også en virkelig lang product cycle, som Apple har gang i med den nuværende Apple TV... Men hvad mangler der egentlig i det nuværende hardware?

Jeg spørger, fordi jeg simpelthen ikke ved det :)
#316156
Rygtet går, at der kommer en A12X chip i Apple TV. Det er den (eller A12Z, som den samme med en ekstra GPU-kerne) som de bl.a. brugte til at fremvise macOS på egne systemchip i går aftes. Den afviklede Dirt Rally og Shadow of the Tomb Raider (har apropos skrevet lidt om det i denne kommentar). Efter eget udsagn matcher A12X en Xbox One S på grafikdelen.

Min egen ønskeliste til ny Apple TV-boks er denne :)
Ny Apple TV 2020 hardware: Hvad vi håber på

EDIT: Der går også rygter om 128GB lagerplads, spil-controller fra Apple samt en masse software-dele, der naturligvis kan tilføjes via tvOS opdatering.
#316157
Rasmus Larsen skrev: 22. jun 2020, 23:00 Ikke de store nyheder i tvOS 14 - og ingen af dem, der blev rygtet på vej - men der er da lidt blandet at se frem til.

Apple tvOS 14: Udvidet multi-bruger, AirPlay 2, PiP & HomeKit
Artiklen er opdateret på baggrund af flere nyheder, som ikke blev nævnt under præsentationen. Bl.a. YouTube i 4K, Audio Sharing til to AirPods, AirPlay i PiP, valg af temaer til screensavere, support af keyboard og mus, support af haptisk feedback og lys i spil-controllere.

Og hvad er 'Training'? Vi har ikke umiddelbart fundet andre referencer til det.

Billede
Billede
Brugeravatar
Af Naiera
#316162
Temavalg til pauseskærme er da et skridt i den rigtige retning. Det ville dog være bedre, hvis man selv kunne vælge hvilke man vil se.
  • 1
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 103