Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

#315881
Millemis skrev: Åbenbart følte du dig ‘trådt på’. Men hoppede uden om hvad
han mener med 'Et simpelt 5.1-setup er nok lidt oldschool nu om dage ;-))'

Det jeg har brug for pt. er at trække 5.1-surround sound fra de Netflix film jeg ser.
Dette levere mit tv, med Dolby Digital dekodning perfekt. Der vil så komme film
på Netflix med Dolby Atmos, hvis de ikke allerede findes, med et udvidet Netflix
abonnement. Den tid den glæde.
Brugeravatar
Af Millemis
#315896
Læs hvad jeg skriver....en gang til!
Skåret ud i pap = er man så nørdet som de, du åbenbart forsøger at betjene (f.eks med det indlæg om Almando-boksen), er man nu om dage ikke tilfreds med et 5.1-setup.........man vil ha’ mer.

Det ændrer ikke på, at et godt 5.1-setup er fint nok til dig........og mig forøvrigt.

N.B.
Når nu du er så vild med god lyd, burde du vel opgradere til en ATV4-boks og således få Dolby Digital Plus i stedet for det (oldschool) Dolby Digital, du får fra din oldsag af en ATV3-boks.........eller er det en 2’er :p

Hyg O_O
MM
#315915
Genopfinder produkt historier - Professer og forsker i kreativitet og innovation
på Copenhagen Business School, Robert Austin peger på evne til at få selv
gamle produkter til at skille sig ud ved at skabe nye fortolkninger, og fortælle
nye historier, og dermed være i stand til at markedsføre gamle produkter som
nye og innovative.

Et klassisk eksempel er Bang & Olufsen, der vil mere end blot sælge et produkt.
De vil gerne dele historien bag produktet, lige fra de materialer og det håndværk,
der er involveret i fremstillingsprocessen, til den måde de udvikler og skaber deres
producerer bag kulisserne. Bang & Olufsen, har formået at overbevise forbruger i
hele verden, at deres produkter er bedre, på trods af deres højere detail pris, ved
at indarbejde æstetiske elementer og værdier i deres desing og branding.

Noget du genkender Millemis. :D
#316053
Hej Peter.

Man skulle tro at du har set i B&O's "GEMMER" - det er lige den vi "gamle B&O folk" går og venter på. Hvor svært kan det være at få det projekt sat i produktion?
HÅBER PÅ AT DET SNART BLIVER EN REALITET.
#316140
GX-modellen er lidt spildt i den position. Den er identisk med CX billedmæssigt, så hvis du ikke vil vægmontere, så spilder du en del penge på et design du ikke får at se.
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 326