Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#314851
A6’eren var et stereosystem.....på samme måde som set i utallige tidligere B&O-produkter.
Helt tilbage i Beosystem 2500 så vi dette princip = de to lydkanaler - der bruges som stereo - bygget tæt sammen.
Vi så det f.eks også i linkhøjtalerne BL2000 og 3500.
Så intet nyt i det - og der er slet ikke noget med ‘360 graders mono-lyd’ dér.

Mon ikke bare Peter Pan er sur over, at folk har andre standarter for lydlytning, end han selv har,

Der er ikke ret mange, der blot sidder andægtigt på en stol og lytter til stereoperspektiv i musik hele tiden.
Nu som før bruges lyd på mange måder - og B&O tidligere samlede stereosæt (som f.eks Beosystem 2500 eller Century) samt de nuværende 360 graders højtalere (den seneste er BS Balance) er et bud musikgengivere til real life-brug.
Skulle man ønske sig det anderledes, er der jo stadigvæk en del traditionelle højtalere (f.eks BL18), der kan bruges til ‘seriøs stereo og surround sound’.

En A6 kan købes brugt - og kan stadigvæk anbefales!

MM
#314854
Eksklusive højttaler skriver Bang & Olufsen –
Torben. De vil så gerne at jeg lytter i B&O butikkerne. Det gør
jeg så. Hvor i består det eksklusive, sku da ikke i lydoplevelsen.
#314869
Dunno. Min nuværende bil har CD-afspilleren gemt et sted nede i midterkonsollen, men jeg var nødt til at åbne manualen for at finde ud af det. Jeg ejer ikke en eneste CD længere ud over den "Villy Rap"-CD, som vi pillede ud af konens bil sidste år, da vi skulle sælge den til forhandleren.
  • 1
  • 142
  • 143
  • 144
  • 145
  • 146
  • 326