Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Alexzandersen
#314700
Hejsa :)

Jeg har i lang tid sneget mig rundt på nettet (især MEGET her på siden - ELSKER alt den information der er om de enkelte TV) for at finde ud af hvilket tv der skal være mit næste, og er ved at nå et punkt hvor jeg er ret fast besluttet på at det skal være et LG OLED i 65 tommer, da jeg skal bruge det til både film og gaming, og gerne vil være forberedt på de nye konsoller. Burn in er jeg ikke så nervøs for :)

Jeg er dog lidt ligeglad med om det er LG B9/C9 eller BX/CX, så jeg venter blot på et godt tilbud på en af disse.

Nu er jeg så begyndt at støde på B9S ved Elgiganten, hvor de står som en "Nyhed 2020" som vist her:

https://www.elgiganten.dk/search?Search ... ResultTab=

Men jeg er dog meget i tvivl om der er nogen som helst forskel på B9S og B9?
Af Andersbknudsen
#314713
“ Men jeg er dog meget i tvivl om der er nogen som helst forskel på B9S og B9?”

Jeg er interesseret i samme svar men også gerne sammenlignet med C9 😊
Brugeravatar
Af elcom
#314717
Ja, det ser spøjst ud. Et fuldkommen skud i tågen kunne være at LG simpelthen har skinnet 2019 B9 i nye klæder, måske med opdateret WEBOS version.
Med compare funktionen på Elgiganten er der ikke den store forskel, stadig alpha 7 gen 2.

De sidste par år har det jo været sådan at B modellen kom lidt senere ud end de andre nye modeller fra LG. Hvilket har givet mærkelige situationer, hvor man har kunnet få C modellen billigere end den "dårligere" B model. Skete både for B8/C8 og B9/C9.

Så måske er dette LGs måde at holde en billigere model igang, indtil BX er klar?
Brugeravatar
Af bbplayer
#314722
Flatpanels har før kommenteret og jeg husker de nævnte hardware er den samme fra 2019 men indpakning(design) er ændret lidt, så stadig en B9 i nye klæder og intet andet.
Af ChristofferPetersen
#314812
Jeg er i helt samme båd som "Alexzandersen"
Dog er jeg lidt fristet af at springe på et 55" B9S til 6999kr, men er samtidig bange for at ærgre mig over at jeg ikke fik opgraderet til et 65" (Har PT et Panasonic 50" plasma)
(Man kan sammenligne LG tv på deres hjemmeside. B9 og B9S er ens i hardware som flere også skriver)

Er der ikke en som har en krystalkugle som kan fortælle om der snart kommer et 65" LG OLED på tilbud til 9999kr.?
Af PeterD
#314814
ChristofferPetersen skrev: 24. maj 2020, 17:22
Er der ikke en som har en krystalkugle som kan fortælle om der snart kommer et 65" LG OLED på tilbud til 9999kr.?
Well.

Både 65" Sony AG8 og Philips 754 er kun ca. 2000 kr fra men LG 65 B9 koster stadig 13000 kr ved Happii og Proshop
Af Grandahl
#314816
Jeg vil tro at der kommer tilbud på B9s der kommer godt ned, ikke sikker på 10000.. Men måske når de nye rammer markedet..

Jeg ville til enhver tid holde mere øje med B9s end AG8 og Phillips, B9 er nyere, med de fordele der er der.. Især ift. Phillipsen
Af ChristofferPetersen
#314819
Grandahl skrev: 24. maj 2020, 17:42 Jeg vil tro at der kommer tilbud på B9s der kommer godt ned, ikke sikker på 10000.. Men måske når de nye rammer markedet..

Jeg ville til enhver tid holde mere øje med B9s end AG8 og Phillips, B9 er nyere, med de fordele der er der.. Især ift. Phillipsen
Jeg krydser fingre for et godt tilbud på 65" LG B9S :)