Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#314711
Vil jeg som helt almindelig menig mand opleve stor forskel på disse to modeller fra Samsung?
Samsung QE65Q70R
Samsung QE65Q900R
Vil jeg overhovedet kunne se forskel i billig kvalitet eller tid den skal bruge på at tænke?

Grunden til jeg spørg er fordi pengepungen ikke er så stor. Derfor overvejer jeg den billigere model Q70R.
#314716
allo skrev: 22. maj 2020, 20:37 i det tempo og med den indstilling så kommer du ALDRIG hjem med et nyt tv :-D

8k er overkill (unødvendigt overkill)
Jeg tror du har ret i at jeg ikke kommer hjem med et nyt tv ;;)
Jeg behøver heller ikke det nyeste på markedet. Det har jeg slet ikke råd til, desværre :((

Det er ikke 8K. Det er 4K

I dag i Føtex så jeg: QE65Q70R
Til 5.999 kr.
(Mener det var den model). Her tænkte jeg, det må være fjernsynet til mig. Ville lige læse svar fra andre inden jeg gjorde noget O-O
#314724
Samsung QE65Q900R det er et 8k tv - og du spurgte om du ville kunne se forskel på 8k og 4k (det andet Samsung Q70R)

det ser ud til at du ikke har styr på det du spørger til og hver gang du får et svar/et nyt forslag så bliver du endnu mere forvirret (du startede med at spørge til to skærme som du ikke vidste noget om og nu skal du tage stilling til ca. 12...og det bliver bare værre og værre/svære for dig)

gør dig selv den tjeneste og brug lidt tid på at se div. tv i aktion (HiFi Klubben, Elgiganten, Bilka - hvor du nu kan) - det er selvfølgelig ikke det samme som 'hjemme i stuen' men leg lidt med remoten, se lidt af en film, mange har også en Xbox/PS sat til så spil et spil og bare find noget som du synes om om that's it - for det andet som du har gang i det bliver bare mere og mere wierd at forholde sig til - og det ser slet ikke ud til at du er blevet klogere på området
#314730
NytTV? skrev: 22. maj 2020, 21:29 Det er ikke DEMO model.
Der stod 3 pakker af den model under tilbudsskiltet.
Der kan også stå 3 demo modeller under et prisskilt, og normalt er websidens pris altså korrekt, undtaget når lokal afdelinger sælger ud af demo modeller, som du nok er faldet over.

Hvorfor skulle føtex webside, skrive 7799,- og der hvor du var, gå 2000kr ned i pris, altså uden at de har haft demo modeller de ville af med :)

eller! så er det ikke den model du nævner, og du så et andet nr, så må du tage et billede som du kan supplere med , så vi alle kan se hvad de skriver og model nr :)