Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#314478
Nu ved jeg ikke om du har hørt lyden fra de forskellige Tv, der er nogen der har bedre lyd end andre, men ekstra god lyd er der ikke nogen fladskærme der har.. Hvis det er din forventning bliver du skuffet.. Hvis lyden betyder noget, vil jeg foreslå ekstern lyd på en eller anden måde..

Hvid du kikker på bag på en fladskærm og ser hvordan lyden er integreret der, siger det også sig selv at det umuligt kan blive den store oplevelse..
#314480
Supergris skrev: 17. maj 2020, 18:27
PeterD skrev: 17. maj 2020, 12:43 Til 5000 kunne det være et supertilbud, men hvorfor Philips har en lav stjerne blandt testerne ved jeg ikke, især da 50" PUS8804 er bagbelyst (Direct LED) med VA panel (!) og Local Dimming Pro.

https://www.displayspecifications.com/en/model/d77f1a59
Jeg ved ikke hvorfor du bringer et 50" på banen, når OP ønsker et 55", men til information, så er 55"eren ikke udstyret med VA-panel, men et IPS-panel...
Du har ret. Så længe det er et VA panel er det godt.
#314568
Grandahl skrev: 18. maj 2020, 07:59 Nu ved jeg ikke om du har hørt lyden fra de forskellige Tv, der er nogen der har bedre lyd end andre, men ekstra god lyd er der ikke nogen fladskærme der har.. Hvis det er din forventning bliver du skuffet.. Hvis lyden betyder noget, vil jeg foreslå ekstern lyd på en eller anden måde..

Hvid du kikker på bag på en fladskærm og ser hvordan lyden er integreret der, siger det også sig selv at det umuligt kan blive den store oplevelse..
Du har tydeligvis ikke sat dig ind i hvilken skærm manden taler om - der er en soundbar på modellen. Der er ikke noget pakket ind i skærmkassen.
#314651
Hej Henrik.

Hej Henrik

Jeg er endt ml q7 og 8804. Ville naturligvis gerne ha lyden og ambli. Omvendt er der AirPlay 2 på q7.

Mit spørgsmå er derfor hvor får man mest tv til film gaming stream og uden issues for pengene. Prisen er nogenlunde det samme.

Er der stor forskel?

Tak


[


quote=henrik.yde post_id=314441 time=1589729509 user_id=28245]
8204 er det samme TV, bare uden soundbar. Du kan læse testen af Q7 og Q8 her på sitet, hvis du søger efter dem.
[/quote]
#314659
Svarene står faktisk i de tidligere indlæg, begge TV er gode bud. Jeg havde selv valgt 8804, især når prisen er i bund, men sådan er vi jo så forskellige.