Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#313111
Du kan nok finde højttalere, som spiller bedre til prisen, så hvis du er ligeglad med design, så er B&O nok ikke stedet du skal kigge først. Jeg synes den var pengene værd - måske mere i metalvarianterne end i træversionen.
#313367
bendix skrev: 28. apr 2020, 09:05 Jeg er Super tilfreds med lyden- men skuffet over lip sync problemer med LG C9 og Apple tv 4K
Jeg har samme setup, men ingen problemer med lip sync. Jeg køre ATV4K ind i C9 og ikke i Beosound Stage.
Brugeravatar
Af bendix
#313379
B&O har forsøgt at fejlsøge de sidste par måneder uden held- de siger dog at de anbefaler at ATV skal i C9. Men hvordan ser i tv? Direkte fra kabel-tv eller med en boks? Eller noget helt andet?
#313403
Jeg ser udelukkende TV via ATV4K - DR TV, TV2 Play, Viaplay osv. Et af mine hovedeformål med dette setup, var at blive antenne og boks fri.

Jeg kører som sagt ATV4K i C9, og syntes lyden er udmærket!

Stagen har ikke Atmos, og jeg tror heller ikke den kan opdateres til det i en software Update!
Brugeravatar
Af bendix
#313411
MadMartigan1978 skrev: 28. apr 2020, 20:33 Jeg ser udelukkende TV via ATV4K - DR TV, TV2 Play, Viaplay osv. Et af mine hovedeformål med dette setup, var at blive antenne og boks fri.

Jeg kører som sagt ATV4K i C9, og syntes lyden er udmærket!

Stagen har ikke Atmos, og jeg tror heller ikke den kan opdateres til det i en software Update!
Jo Stage har Atmos- har du ikke hørt det endnu?

Så prøv at Tilslutte stage direkte til C9- tryk på info og se ATMOS- gør så det samme når ATV er tilsluttet direkte Stage- PCM.

Selvfølgelig kun tilgængeligt når du har en Atmos kilde.

Men godt at du har det fint med din løsning- det er det vigtigste.

Jeg er som det er nu- ikke tilfreds med PCM. Var jeg det havde jeg også valgt det.

Ellers kan jeg anbefale Black Hawk Down-Blade Runner 2049 og Matrix som fede ATMOS film. Det er ret imponerende hvad stage kan gøre mht ATMOS i min optik.
#313433
Et krydsindlæg fra tråden om LG CX:

Der er nogen, som har spurgt til integration mellem LG CX og B&O Beosound Stage soundbaren. Altså om det fungerer med CX ligesom det fungerer med C9.

Vi har fået svar fra B&O. De siger, at Beosound Stage vil kunne integreres med LG CX på samme måde som LG C9. Det vil dog kræve en firmware-opdatering til LG CX, som frigives efter lancering.
Brugeravatar
Af bendix
#313435
Madmartigan: Beosound Stage dekoder ATMOS og som en af de få i Dolby True HD- andre har Dolby Digital plus.

Det handler ikke kun om lydeffekter bag øret når vi taler Atmos- i forhold til din YouTube video.

Jeg syntes der er en væsenlig forskel på PCM og Dolby True HD (Atmos) jeg gik den samme scene igennem 8-10 gange igår for at sammenligne mellem PCM og Dolby True HD (Atmos). Desværre er der så lip sync problemet når det er Dolby lyd- derfor venter jeg og mange andre på at LG opdaterer systemet så PCM kan udsende i miltikanal hvor Atmos ligger i en MAT container. Opdateringen skulle kommer til Juni (først planlagt i april)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7