Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Millemis
#310408
Den er god med dig.....hvor sidder hæve/sænke-mekanismen, hvordan fungerer det, hvordan ser det ud?

Og hvad gør man, når det drejer sig om et 77”-tv.....det kan vel næppe ‘gemmes’ på samme måde.
(Eller mener du, at den kun skulle komme i en Peter Pan Special Edition til dit brug = 55”?

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#310409
Peter Pan skrev: 17. feb 2020, 18:07 Ja Torben, og selv om det nok bliver dyrt kommer det ikke i nærheden af det
LG rulle - tv hun forelskede sig i sidste år. Men vil kunne give fruen den samme
funktion, at hun kan se sine blomster i vinduet, når hun ikke ser tv. <B
Tag et billede af blomsterne.....og lad tv’et vise det, når hun ikke ser tv :p

MM
#310411
Hæve/sænke-mekanismen er vel den samme type, som på Harmony. Højttaleren svinger bare ikke rundt.

Fru Pan kan blot nikke OK til indkøb af Harmony, så kan hun igen se sine blomster - forudsat, at de står højt nok til, at en 65" ikke dækker for dem når den står i gulvhøjde.
Brugeravatar
Af Millemis
#310433
Peter Pan skrev: 18. feb 2020, 19:05
Jeg forventer dog ikke Millemis helt forstår idén. :)
Jo da - det kan godt være at det regnestykke går op med en 55”-skærm....men hvad med 65” og 77”?
Men, ok - det er du sikkert komplet ligeglad med :p
Desuden kan du være temmelig sikker på, at B&O ikke lancerer en BV Harmony i 55”....uagtet hvilken hæve-/sænke variant.

Personligt kunne jeg snarere forestille mig en 55”-version UDEN alt det hæve-/sænke-/flagre-halløj....med Sound Centeret i tilpasset størrelse ‘fast’ nedenunder ——— til at hænge på væggen.
Men ville det så ikke bare være en BV Eclipse version 2 i 55” 8-)
Så det tror jeg ikke vil ske!

MM
Brugeravatar
Af Millemis
#310456
Men gør det noget?
Det er måske ikke helt det samme Sound Center, der sidder i en Harmony 88 (det står dem jo frit for at tilføje features/hardware).
At kalde den noget andet tror jeg snarere ville forvirre potentielle købere.

Men det får vi jo at se, når/hvis der kommer en 88’er.

MM
#310471
Millemis skrev:Personligt kunne jeg snarere forestille mig en 55”-version UDEN alt
det hæve-/sænke-/flagre-halløj.

Rasmus skrev: Hvad skal deres 8K OLED TV hedde ?. Millemis skrev: Mon ikke det
skal hedde BV Harmony 88”..........
@ Millemis. Visioner har du sku aldrig haft. Hvor mange kvinder tror ud vil lukke et 88”
tv ind i deres hjem ? uanset mandens ønske om en hjemmebiograf i stuen.

Du ved også et BeoVision TV SKAL indeholde overraskelser. Så et hæve- /sænke 55”
TV som jeg beskriver, vil kunne generer et langt større salg, nu de store størrelser findes.

Tidligt i 2019 skrev jeg.... B&O's butikker kan ikke overleve uden et TV i butikkerne, de
vil fremover sælge LG's TV i butikkerne, og sådan blev det. Jeg skrev at B&O vil komme
med en BEO remot til LG's tv / Beo sound center styring. Millemis og hans rygklapper
'over there' mente jeg måtte komme fra en anden planet. Men sådan blev nu alligevel.

Et eller andet sted må B&O jo hente deres idéer :p . Så vent nu og se, hvad det ender med.
Der kommer nok et Beovision Harmony hæve-/sænke tv i 55” med metadata i lydtilstand.

Billede
Brugeravatar
Af Millemis
#310510
Peter Pan skrev: 20. feb 2020, 08:01
@ Millemis. Visioner har du sku aldrig haft. Hvor mange kvinder tror ud vil lukke et 88”
tv ind i deres hjem ? uanset mandens ønske om en hjemmebiograf i stuen.

Tidligt i 2019 skrev jeg.... B&O's butikker kan ikke overleve uden et TV i butikkerne, de
vil fremover sælge LG's TV i butikkerne, og sådan blev det. Jeg skrev at B&O vil komme
med en BEO remot til LG's tv / Beo sound center styring. Millemis og hans rygklapper
'over there' mente jeg måtte komme fra en anden planet. Men sådan blev nu alligevel.
Hvis du med ‘visioner’ mener de drømmerier, du disker op med.....så nej - og heldigvis!

Nu er det jo ikke alle mænd, der er under tøflen og/eller lever i en 20 m2’s kahyt med blomster foran koøjet - så mon ikke der skal være kunder til en 88”-version også.

De LG-tv, som B&O-forhandlere sælger, sælges jo fordi de passer i det koncept, som B&O nu om dage bruger i BV-sammenhang. Ville da også være mærkeligt, hvis de skulle bede kunderne om selv at medbringe tv’et :s
Remoten, du nævner, blev indført sammen med de tidligere tv: BV14, AvantNG og Horizon.....så der er ikke lavet nogen specielt til LG/SoundCenter-BV’ene - ramt forbi igen ;;)

Som altid - tro du bare at du har ret.................hvilket du jo også har -—— på en anden planet = Peter Pan’s ønskeø.

MM
Senest rettet af Millemis 21. feb 2020, 10:24, rettet i alt 2 gange.
  • 1
  • 131
  • 132
  • 133
  • 134
  • 135
  • 326