Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#309630
En feature request til listen (hvis det er tilladt): Top Shelf funktionalitet: Kunne fx være "Min liste", "Mest sete" eller lignende (kunne evt indstilles via "Min konto").
#309642
Hej,

Jeg har en tilføjelse til listen.

Jeg synes at den nye spolefunktion generelt er noget møg. Tidligere skulle man trykke på touchpaden, for at kommer ind i spole funktionen, men nu skal man blot røre ved det. Det gør at programmerne hopper lige pludselig, fordi vi ved en fejltagelse kommer til at snittet touchpaden. Kan vi ikke vende tilbage til de gode gamle dage hvor man faktisk skulle trykke først - så det fungere ligesom alle mulige andre platforme (Netflix, HBO, iTunes…). Der er ingen grund til at genopfinde den dybe tallerken.
#309678
Nu har DR også indført "Live preview" på forsiden. Øv. Det værste fra Netflix imo. Heldigvis er det uden lyd, for now.
Jeg har også flere gange oplevet "netværksfejl" i appen på nogle programmer hvor andre kører fint.
Brugeravatar
Af Naiera
#309860
I det mindste er det ret nemt at finde seneste TV Avis nu.
Af Koopmann
#311365
Nysgerrig på om der er kommet svar fra DR?
Har selv udfordringer med DR på ATV efter den seneste opdatering. Har jeg set et live program i ca. en time, springer man umotiveret tilbage i DR menu’en. Og inden jeg får fumlet mig tilbage til udsendelsen er meget gået tabt ;-)
Har ikke samme problem på mit Samsung 7 serie i soveværelset. Så APP til ATV må være problemet. Har forsøgt at slette og genindlæse APP. Skal dertil siges, at alle øvrige, som fx. TV2 og Viaplay fungerer perfekt.
Har søgt efter problemet flere steder, dog uden held - ellers havde jeg jo ikke skrevet her...
Er der forslag til at hjælpe mig videre med dette irriterende problem?
#311387
Det med at afspilleren umotiveret stopper tilfældige steder i afspilningen og springer tilbage til menuen oplever vi også herhjemme. Også på Apple TV. Det skete ikke tidligere, så jeg tror, at fejlen er introduceret via en opdatering.

PS: Vi har ikke hørt tilbage fra DR på de punkter som blev fremsendt, ud over at feedback er modtaget.