29. jan 2019, 21:19
Jeg har lige købt mig en Xiaomi Mi Box S og har sideloaded DR TV. Men app'en åbner desværre slet ikke. Den kan startes, den loader i 5 sekunder og lukker så igen. Nogen gode forslag? 

bare Michael skrev: ↑14. feb 2019, 21:11 Pokkers, men tak :-)Så vidt jeg ved kan man installere Kodi og i Kodi installere en DRTV plug-in og wupti(dot)kom bare do.. Så kan man se DRTV, men bevares ikke så nemt som hvis DR levede op til deres public service krav.
Tilbage står så kun ét spørgsmål: Jeg fik grønt lys af min kone til at købe denne boks, fordi vores fjernsyn efterhånden er for langsomt til at køre dr's hbbtv-app - hvad skal jeg nu sige til hende?
Jano skrev: ↑21. jan 2020, 19:42Det er også ganske korrekt, og andre apps kan startes direkte fra kodi (tv2play, netflix mv) så efterhånden har jeg bare vænnet mig til at arbejde via kodi med det hele..bare Michael skrev: ↑14. feb 2019, 21:11 Pokkers, men tak :-)Så vidt jeg ved kan man installere Kodi og i Kodi installere en DRTV plug-in og wupti(dot)kom bare do.. Så kan man se DRTV, men bevares ikke så nemt som hvis DR levede op til deres public service krav.
Tilbage står så kun ét spørgsmål: Jeg fik grønt lys af min kone til at købe denne boks, fordi vores fjernsyn efterhånden er for langsomt til at køre dr's hbbtv-app - hvad skal jeg nu sige til hende?