Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DetBareJoe
#309050
Hej :)

Jeg søger lidt hjælp til at finde det bedst mulige TV som man kan få i Bilka på 55" til en pris til omkring de ~3-3500. Det er vigtigt at det er fra Bilka da der haves et gavekort hertil. Jeg er ligeledes klar over at det desværre nok er begrænset hvad man har at gøre godt med, i den prisklasse, men ikke desto mindre er det hvad der er at gøre godt med O_O

Ser frem til at høre fra jer O-O
Af DetBareJoe
#309053
Hej,

Du må gerne være venlig at skrive en høflig besked, istedet for det der. Jeg spørger til råds herinde som jeg gør, da jeg ikke er mester i tv teknologi. Havde jeg været det, havde jeg ikke spurgt til at starte med. Ellers tak for din brugbare kommentar på min problemstilling.

Eneste "præferencer" jeg har, er at det skal være et LCD tv (siger selv i den prisklasse) med nogle gode billeder, så godt som det nu kan blive i den prisklasse.
Vi har fundet et Samsung Nu6035, men kender ikke rigtigt så meget til det, udover det er 4K 55", så om der er bedre bud...
Af henrik.yde
#309090
George1 skrev: 17. jan 2020, 13:15 Dog til kr 1000 over budget 🙂
Jeps, men i går da jeg postede indlægget var det kun 500,- kr. Og eftersom prisen er steget, så vil nedenstående være en bedre mulighed, da der jo er indbygget soundbar. Men dog selvfølgelig stadigvæk til 1000,- kr over budgettet.
https://www.elgiganten.dk/product/tv-bi ... d9EALw_wcB